Zavrieť

Porady

Ako schudnut?

Je milion teorii a variant. Presla som si delenou stravou, v poslednej dobe sa riadim glykemickym indexom potravin. Ake mate skusenosti?
Usporiadat
Téma je uzavretá.
digehe1 digehe1

digehe1 je offline (nepripojený) digehe1

som samouk, ale nechám si rád poradiť od dobrých ľudí ...viac
truch Pozri príspevok
Tiež sa každý deň rozhodujem, že začnem chudnúť, len sa nemôžem odhodlať Leto sa blíži,treba niečo robiť. Dostala som na narodky darček, http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:A...qe8ASMjpaviocJ, je to krokomer Garmin, meria tep, kalórie a všetko zaznamená,
takže mi už nič iné nezostáva ako začať, veď budem mať kontrolu Podľa slov darcu -mangela, vraj budem chudnúť zdravo No uvidím

z mojej skusenosti: tiež som si kupila krokomer,denne prejdem v robote za 9hod. 13.OOOkrokov, asi sa čuduješ,že je to veľa, aj mne sa zdalo, tak som ho používala 3 dni posebe,a neklamal hore-dole 5OOkrokov,a neschudla som ani deko, organizmus si zvykne a jeto, ani ho nehne ísť s váhou dolu, ale držím ti palce, pochvál sa potom,,,,,hlavne treba dodržiavať pitný režim,mne to dá veľmi zabrať, totiž ja som neni nikdy smädná,pijem veľmi málo,,,,,
7 0
Valcake Valcake

Valcake je offline (nepripojený) Valcake

http://www.slim309.sk/kura-chudnutie-ako-funguje/

..určite ste to čítali. Ja by som chcela vedieť či má niekto s tým skúsenosti. ...hlúposť, nehlúposť schudnúť musím.!!!
...cvičím len na záhrade, neprejedám sa, ale je fakt, že keď nie som v duševnej pohode, pribeeerááám. Minulý a tento rok bol a je pre mňa dosť..hm ťažký.
Teraz skúšam ten jablčný ocot. Boooože, vždy som mala najviac 58 kíl..
Asi pred 3-4 rokmi som bez problémov schudla asi 9 kíl. Teraz to nejde.
1 0
truch truch

truch je offline (nepripojený) truch

Práve ma napadlo, že som si pred dvoma rokmi kúpila fit loptu, že budem cvičiť. Ešte som ju ani nenafúkla, možno za tie dva roky sa ani nebude dať nafúknuť
1 0
janka1710 janka1710

janka1710 je offline (nepripojený) janka1710