Zavrieť

Porady

materská 2008

Ahojte,
od roku 2004 som SZČO, od júna 2005 si platím minimálne odvody do ZP a SP. Plánujem otehotnieť. Prosím o radu ako mám postupovať, aby som dostala čo najvyššiu materskú. Tých 270 dní dobrovolného poistenia treba stihnúť do pôrodu? Môžu sa aj prerušiť? Musím poistenie po celú dobu platiť z maximálneho vymeriavacieho základu?
Usporiadat
Katka80 Katka80

Katka80 je offline (nepripojený) Katka80

Dobrý Deň,

chcela by som vás požiadať o radu ohľadom materskej a možnosti jeho zvýšenia. Moja situácia sa mi zdá dosť komplikovaná, ale pokúsim sa ju čo najlepšie opísať.

Štyry roky (od 09.2004) pracujem ako učiteľka na základnej škole a momentálne som v 2. mesiaci tehotenstva, pričom pôrod može byť v decembri 2008, ale aj v Januari 2009. (Myslím, že to z hľadiska výpočtu materskej nie je jedno, ale opravte ma ak sa mýlim) Bohužiaľ, škola, v ktorej v súčasnosti pracujem, pravdepodobne zanikne od 31.8.2008, čo dodatočne komplikuje moju situáciu. Ešte som nedostala výpoveď, ale predpokladám, že sa tak stane do konca júna 2008.

Nechcela by som spraviť nejakú chybu a neskôr ju oľutovať (napr. v podobe nízkeho materského a pod.), preto budem vďačná za každú radu ako postupovať.

Katka
0 0
brčko brčko

brčko je offline (nepripojený) brčko

Katka80 Pozri príspevok
Dobrý Deň,

chcela by som vás požiadať o radu ohľadom materskej a možnosti jeho zvýšenia. Moja situácia sa mi zdá dosť komplikovaná, ale pokúsim sa ju čo najlepšie opísať.