Zavrieť

Porady

Ahojte ;) Volam sa Jirko a som novacik :)

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Dobry den vam prajem a chcem sa vam predstavit Som Jirko a v buducnosti zamyslam podnikat. Tak ze sa velmi rad informujem a priucim. Mozno ked sa bude dat tak sa s niekym aj osobne stretnem. Dik
Usporiadat
Adkah Adkah

Adkah je offline (nepripojený) Adkah

evina Pozri príspevok
Keby len 40 vyssie...
Rozne vekove skupiny
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko

Som študent na učilišti. Nebaví ma manuálna práca a rád leňoším :) Zaujímam sa o podnikanie a investície,ale nie som v tom nejaký preborník. Rád by som tu našiel niekoho zaujímavéhoNapr.Inštruktora/ku ...viac
Mna tu vsetci presviedcaju ze maju 17,ale to je asi len zasterka pre ich skutocny vek a citia sa tak mladsi ked si pisu s mladym pod ich fiktivnym vekom
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

J1rko Pozri príspevok
Mna tu vsetci presviedcaju ze maju 17,ale to je asi len zasterka pre ich skutocny vek a citia sa tak mladsi ked si pisu s mladym pod ich fiktivnym vekom
Podstatu sedemnástich rokov môžeš zistiť na šuťáku.
Ale podstata je v tom, že nie je dôležité koľko rokov máš a na koľko sa cítiš a keĎ z obsahu príspevku máš pocit, že ho naozaj píše 17-násťročný, tak potom je to super
0 0
kitky kitky

kitky je offline (nepripojený) kitky

COGITO ERGO BOOM
J1rko Pozri príspevok
Mna tu vsetci presviedcaju ze maju 17,ale to je asi len zasterka pre ich skutocny vek a citia sa tak mladsi ked si pisu s mladym pod ich fiktivnym vekom
ahoj, si naozaj roztomily, ale debaty takehoto typu su vhodnejsie na Pokec, konkretne Mladi duchom.
Menej je viac. To mi ver.
0 0
J1rko J1rko

J1rko je offline (nepripojený) J1rko