Zavrieť

Porady

Kto je lepší vodič-šofér: žena alebo muž

Dnes na jednej rádiovej stanici som započula túto otázku, už dávnejšie aj medzi politikmi bol názor, že ženy by mali jezdiť len v tom alebo onom jazdnom pruhu. Aj doma občas na túto tému diskutujeme.

Aký je Váš názor? Sme lepšie alebo horšie vodičky?
Usporiadat
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
Zlatomoravecká cesta NR-ZM je toho veľkým príkladom , najväčší "majstri sveta" a darcovia orgánov- ak nie sú na "čalamádu", ktorí predbiehajú aj v dvojitých plných čiarach, kde je tiež zákaz predbiehania, je jednoznačne šofér so ŠPZ BA a BB.
Osobne si myslím, že niekedy sú ženy aj preto nie tak zručné ako vodičky, lebo im muži nechcú požičať "svojho" miláčika- nehovorím z vlastnej skúsenosti, ale z okolia.
Veď určite poznáte ten vtip , prečo by mali byť ženy horšie vodičky. Lebo nemajú odhad a o tom, prečo ho nemáme mať
Lebo nás muži presviedčajú koľko je 20 cm.. to na zasmiatie prepáčte všetci dotknutí
Viete vraví sa,. že v každom štáte treba pozrieť pomer mzda- cena PHM a rozpočítať sio koľko si kto môže priemerne jazdiť a hneď vám vyjde či sa rozhodnúť pre jedlo pre seba alebo auto. Koľko kto má skúseností a najazdených kilometrov.
Ja tiež jazdím rada - našťastie mám vlastného tátoša a jazdu rýchlo mám tiež rada, len mám vždy na zreteli, že musím ísť tak, že mám deti o ktoré sa treba postarať a že keď si zničím auto z vlastnej viny musím sa postarať sama ako budem jazdiť dokým si ho dám opraviť - toť mužove slová, že svoje auto mi vtedy nepožičia.

Ešte dodám: Čím mám väčšie a mohutnejšie auto, tým sa lepšie a bezpečnejšie cítim, osobne odporúčam offroad každému.
Naposledy upravil Bionda : 17.01.08 at 16:00
0 0
ajale ajale

ajale je offline (nepripojený) ajale

zivnostnicka na materskej
Bionda Pozri príspevok
darcovia orgánov
to je dobre
0 0
Tanče Tanče

Tanče je offline (nepripojený) Tanče

Ja a priznam, že som nebezpečná vodička. Jazdim totiž na 30 ročnej skodovke ale len v lete. Už samotny vek toho "auta" a teda ja jeho technicky stav je nebezpečenstvom na ceste, ale naozaj hopouzivam len na jazdu na chatu a domov.
Slubujem ze to v co najkratsej dobe sa budem snazit poriesit,a dufam ze sa mi to uz konečne toto roku podari .
Držte mi palce.
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

misomiso Pozri príspevok
V principe mas pravdu, napr. na to aby som nemohol prehlasit, ze Romovia su lenivi, staci, aby sa nasiel hoci jeden, ktory je pracovity. A kedze taky sa na zemeguli isto najde, (sam poznam mnohych) tak musim napisat, ze niektorym Romom praca nevonia. Ale kedze to iste plati aj o bielych obyvateloch Slovenska, je to, ako by som nenapisal nic.

Myslim, ze to iste plati o zenach - vodickach. Plati, ze niektore su zle, a to iste plati aj o muzoch, aj ti su niektori dobri. To ale neznamena, ze pojem niektore z prvej casti vety vyjadruje rovnaku percentuelnu mnozinu ako pojem niektori z druhej casti vety.
Ani nemôže, nakoľko mužov predsa len ešte viac šoféruje teda logicky ich množstevne dobrých vychádza viac...
0 0
Excise Duty Excise Duty

Excise Duty je offline (nepripojený) Excise Duty

ten, čo už nemusí do roboty
Ak si sadne za volant blb, tak je to katastrofa už aj len z toho dôvodu, že toto slovo sa číta rovnako odpredu a aj odzadu. Teda nie je rozhodujúce pohlavie... Skúsenosti sú bohaté.
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Excise Duty Pozri príspevok
Ak si sadne za volant blb, tak je to katastrofa už aj len z toho dôvodu, že toto slovo sa číta rovnako odpredu a aj odzadu. Teda nie je rozhodujúce pohlavie... Skúsenosti sú bohaté.
Za 100 bodov
0 0
Tanče Tanče

Tanče je offline (nepripojený) Tanče

Excise Duty Pozri príspevok
Ak si sadne za volant blb, tak je to katastrofa už aj len z toho dôvodu, že toto slovo sa číta rovnako odpredu a aj odzadu. Teda nie je rozhodujúce pohlavie... Skúsenosti sú bohaté.
By som povedala ze blb je nebezpečný v š a d e ....(aj ked stojí druhý v rade na knedlu odpredu či odzadu)
0 0
Excise Duty Excise Duty

Excise Duty je offline (nepripojený) Excise Duty

ten, čo už nemusí do roboty
Tanče Pozri príspevok
By som povedala ze blb je nebezpečný v š a d e ....(aj ked stojí druhý v rade na knedlu odpredu či odzadu)
To beriem, lenže v rade na knedlu ťa môže blb akurát tak nasrať (členovia Porady mi iste prepáčia toto výrazivo), na ceste ťa však taký blb môže aj zabiť.
0 0
rob999 rob999

rob999 je offline (nepripojený) rob999

VEľmi dobrá téma.
Neprispievam často, ale k tejto sa vyjadrím.
Jazdím naozaj veľa. Veľakrát strávim za volantom viac dní ako mimo auta. Jazdím v 10-tich štátoch kde pracujem (ročne asi 70 tis. km).
Neuvádzam to preto, že mám patent na rozum a váčšie právo na názor.

Ženy:
Mne osobne väčšinou ženy za volantom neprekážajú. I keď niekedy je z diaľky evidentné ktoré auto šoféruje žena, ženy nepodceňujem a myslím si že majú pocit zodpovednosti, ktorý nám mužom veľakrát chýba. V iných krajinách (s výnimkou Ukrajiny) kde často šoférujem nevidím vôbec rozdiel medzi mužom a ženou za volantom. Tu by som povedal, že je chyba na strane slovenských chlapov. Buď nie všetky slovenské ženy môžu šoférovať, lebo nemajú vlastné auto, alebo im do toho muži kecajú. V zásade sa mi stáva, že ak žena urobí nejaký kiks (jasné že ich spravíme aj my muži), snaží sa väčšinou ospravedlniť úsmevom, pokrčením pliec a pod. A my samci (s výnimkou chrapúňov) im to vždy prepáčime. No sú aj "fifleny" na drahých autách (nie vždy) ktoré namiesto prepáč ukážu prostredný prst a to ma vtedy vie nasr..

Muži:
Nepoznám momentálne z vlastnej skúsenosti krajinu, kde by sa mi jazdilo horšie ako na Slovensku. Tá arogancia, dokazovanie moci, frajerina, hulvátstvo, agresivita a pod. nemá hraníc.
Plné čiary, dvojité plné čiary, hmlovky za jasných hviezdnych nocí, arogantné trúbenie, odpichy a pod. ma vedia naštvať.
Najviac sa mi páčia tí samci na limuzínach ktorí zo zásady predbiehajú vždy a všade (samozrejme priatelia polície - títo pokuty neplatia), vytláčajú z cesty iných, často spôsobia kolíziu ale rýchlo zdrhnú. To sú naozaj BORCI.
Alebo iný príklad: Šofér (zhodou okolností?) s BA ŠPZ, v Blave skoro prejde maminu s kočíkom na prechode tak že jej minie kočík o 20 cm, prejde cez Berg do Rakúska a v Hainburgu dáva prednosť miestnym dôchodcom ktorí sú ešte 5 metrov od prechodu, lebo ON je vyspelý občan Európy. Na takýchto veciach sa smejem. Špeciálnou kapitolou sú aj tzv. vodiči z povolania.

Ženy neodcudzujem. Jazdite radšej opatrnejšie a chrapúňom sa vyhýbajte.
To isté platí aj pre slušných chlapov za volantom.
Veľa šťastných kilometrov.

Mimochodom: Aj vy ste si všimli ten trend, že donedávna naše ženy jazdili v malých autách a dnes majú džípy? To mi samci ich chceme mať v bezpečí a takisto aj naše deti.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Nie iba Bratislavskou, znacka KE znamena to iste. Dalo by sa to rozlisovat aj podla znacky auta, vyzera to tak, ze by viedli majitelia Octavii a Passatov. Potom asi Audi.
0 0
endrju endrju

endrju je offline (nepripojený) endrju

Bionda Pozri príspevok
...Ešte dodám: Čím mám väčšie a mohutnejšie auto, tým sa lepšie a bezpečnejšie cítim, osobne odporúčam offroad každému.
Uprednostnil by som obrnený transportér. Keď budem konečne už aj "veľký" asi si ho kúpim Len netuším či budem "veľký" ešte počas súčasnej reinkarnácie.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Este chcem povedat, ze je skoda, ze co sa tyka bezpecnosti na cestach bohuzial nesvita na lepsie casy. Podobne, ako som pisal o mnohych zenach, ze idu mimo mesta 90 a myslia si, ze tym spravili pre svoju bezpecnost vsetko, sa teraz sprava aj stat.

Povodne, ked sa diskutovalo o novom zakone, Kalinak hovoril, ze sa budu tvrdo postihovat vodici, ktori opakovane sposobuju nehody. Lenze novy zakon ide prave opacnym smerom. Kedze policajtom sa nechce robit taku ti kazdodennu pracu s dokumantovanim a spisovanim nehod (casto v dazdi), tak teraz uzakonili, ze vyska skody, ked je povinnost volat policiu sa posuva hore - myslim na nejakych 60 alebo 70 tis Sk.

Teda policajti nebudu chodit k beznym nehodam, a ako potom chcu vediet, kto su ti vodici, co maju niekedy aj 5 nehod do roka? Idu prijat celkovo tvrdsi zakon (50 v obci) ale ten nic nevyriesi. V Cesku iba velmi na kratky cas klesom pocet mrtvych, nasledne ale stupol dokonca nad povodnu hranicu. Je to absurdne. Napr. prekrocite rychlost, a budete tvrdo postihnuty. Ale na druhej strane niekoho naburate, ale skoda bude iba 50 tis, tak tam nema co hladat policajt, - teda mozete mat aj vypite, nema to kto zistit, nema vam kto dat pokutu. Jednoducho iba nahlasite na poistovnu, ze ste naburali a nech XY vyplatia skodu.

Je vela soferov, ktori sice obcas porusuju predpisy, ale nesposobuju nehody. Tito budu tvrdsie postihovani. Ti, ktori ale sposobuju nehody, hoci aj kazdy druhy mesiac, sa ale obavat nemusia.

Ja osobne by som presunul policajtov od radarov k "nehodovkam" Dal by som do zakona za povinnost volat policiu ku kazdej nehode, aj keby skoda bola 500 Sk. Policajti by mali mat POVINNOST dat kazdemu vinnikovi nehody pokutu - myslim, ze 20 tis. by mala byt najnizsia pokuta. Ak by niekto sposobil druhu nehodu v rozpati napr. 3 rokov, mal by prist na nejaky cas o vodicak + preskusanie + potom napr. nejake podmienecne vratenie vodicaku.

To by ste videli, ako by klesla nehodovost na nasich cestach.
0 0
misomiso misomiso

misomiso je offline (nepripojený) misomiso

Bionda Pozri príspevok

Ešte dodám: Čím mám väčšie a mohutnejšie auto, tým sa lepšie a bezpečnejšie cítim, osobne odporúčam offroad každému.
Vsetko je o relativnom pomere hmotnosti. Ked sa celne zrazis s Fobiou, tak offrad dobry. Ale v protismere jazdia aj kamiony a autobusy. Tam je kazdy offrad zbytocny.
Naposledy upravil misomiso : 17.01.08 at 19:27
0 0
rob999 rob999

rob999 je offline (nepripojený) rob999

Často vidím hlavne hazardérov na Fabia, Felicia, Octavia. Auto na to nemajú, ale čo robia. Predajcovia im zrejme vravia, že keď je ŠKODA súčasťou VW, AUDI a PORSCHE, tak vlastne asi majú len lacnejší CAYENNE s logom škoda a zrýchlením 911-tky. Ďalšou kapitolou sú aj vodiči dodávok prepravujúcich chipsy, značkové nealko a pod. Ako keby mali športové limuzíny.
Takisto keď pôjdete do rumunskej Transylvánie, tak v zákrutách aké ste u nás ešte nevideli a ešte k tomu počas noci uvidíte rošády miestnych na Daciach.
0 0
VladoaKatka VladoaKatka

VladoaKatka je offline (nepripojený) VladoaKatka

Ahojte, ráno som zadala túro tému, teraz som sa vrátila z obchodných rokovaní a vidím, že je aj ohlas.
Ja osobne už mám vodičák 28 rokov. Za toto obdobie som mala jednu-jedinú kolíziu a to s policajtom. Bolo to asi pred 10-,i rokmi na ceste zo Sládkovičova do Galanty. Prebiehala som ale vystrčil sa aj on (bol druhý za mnou) a on vytlačil z cesty to auto medzi nami a ako smyčkoval, ja som sa chcela vrátiť a v tom vrazil do mňa. Ja som zostala na ceste ale on to zapichol predkom do priekopy. Hromžil - mal na zadných sedadlách vajíčka, med ...
Dali mi 200 Sk pokutu.
Keď som dorazila na obch. jednanie do Galanty a som im povedala čo sa mi prihodilo, prvé čo sa ma opýtali bolo -a nafúfal? Ani ja ani on. Ich reakcia bola:to neni možné, však on je 365 dní v roku ožratý.

Nezadala som túto tému pre tento prípad, ale jazdím s rôznými autami a veru je to tak ako tu píšete, že je veľa zbytočných frajerov na cestách. Ak idem s dodávkou, tak taký frajer alebo aj baba na tereňáku je úplne nešťastná, že taká skriňa je pred ním a už aj fičí dopredu a potom pribrzdí na nižšiu rýchlosť ako mám ja, znova predbehnem ... a s tým som asi jeho alebo jej ješitnosť urazila najviac. Toto som spravila len raz, to nemá význam. Z ješitnosti by bol ochotný ísť aj po diaľnici 90-kou, len aby ukázal, že si neželá, aby ho predbehla dodávka. To sa týka aj iných aút, ak je niečo menšie, tak je vytláčané z cesty.
Alebo tie veľmi obľúbené kruhové objazdy, šlak ma z nich ide trafiť, keď niektorí vodiči čakajú ako na semafóre.
Celkovo: muži ste asi lepší v tom, že viac cítite s tým automobilom ale zase viac riskujete
ale ženy : sme asi opatrnejšie a menej riskujeme, ale zase nepočúvame motor.
0 0
rob999 rob999

rob999 je offline (nepripojený) rob999

misomiso Pozri príspevok
Este chcem povedat, ze je skoda, ze co sa tyka bezpecnosti na cestach bohuzial nesvita na lepsie casy. Podobne, ako som pisal o mnohych zenach, ze idu mimo mesta 90 a myslia si, ze tym spravili pre svoju bezpecnost vsetko, sa teraz sprava aj stat.

Povodne, ked sa diskutovalo o novom zakone, Kalinak hovoril, ze sa budu tvrdo postihovat vodici, ktori opakovane sposobuju nehody. Lenze novy zakon ide prave opacnym smerom. Kedze policajtom sa nechce robit taku ti kazdodennu pracu s dokumantovanim a spisovanim nehod (casto v dazdi), tak teraz uzakonili, ze vyska skody, ked je povinnost volat policiu sa posuva hore - myslim na nejakych 60 alebo 70 tis Sk.

Teda policajti nebudu chodit k beznym nehodam, a ako potom chcu vediet, kto su ti vodici, co maju niekedy aj 5 nehod do roka? Idu prijat celkovo tvrdsi zakon (50 v obci) ale ten nic nevyriesi. V Cesku iba velmi na kratky cas klesom pocet mrtvych, nasledne ale stupol dokonca nad povodnu hranicu. Je to absurdne. Napr. prekrocite rychlost, a budete tvrdo postihnuty. Ale na druhej strane niekoho naburate, ale skoda bude iba 50 tis, tak tam nema co hladat policajt, - teda mozete mat aj vypite, nema to kto zistit, nema vam kto dat pokutu. Jednoducho iba nahlasite na poistovnu, ze ste naburali a nech XY vyplatia skodu.

Je vela soferov, ktori sice obcas porusuju predpisy, ale nesposobuju nehody. Tito budu tvrdsie postihovani. Ti, ktori ale sposobuju nehody, hoci aj kazdy druhy mesiac, sa ale obavat nemusia.

Ja osobne by som presunul policajtov od radarov k "nehodovkam" Dal by som do zakona za povinnost volat policiu ku kazdej nehode, aj keby skoda bola 500 Sk. Policajti by mali mat POVINNOST dat kazdemu vinnikovi nehody pokutu - myslim, ze 20 tis. by mala byt najnizsia pokuta. Ak by niekto sposobil druhu nehodu v rozpati napr. 3 rokov, mal by prist na nejaky cas o vodicak + preskusanie + potom napr. nejake podmienecne vratenie vodicaku.

To by ste videli, ako by klesla nehodovost na nasich cestach.
Moja vlastná skúsenosť z minulého roka.
Išiel som veľmi skoro ráno po prázdnej ceste Hurbanovo - Komárno, podotýkam naozaj bez ostatných áut. Namerali mi síce o 56 km/h viac mimo obce, ale na rovnej ceste sa to s výnimkami bez ostatných sem-tam dá.
Na mieste som nezaplatil (chyba). Policajt, ktorý si ma predvolal mi chcel na 8 mesiacov zobrať vodičák a napariť mi pokutu 15.000,-.
Darmo som argumentoval tým, že za posl. 3 roky nemám ŽIADEN priestupok a najazdil som 200 000 km. Po následnej intervencii (korupcii cez známeho) mi vodičák zadržal "len" na 1 mesiac + 7.500 pokuta.
8 mesiacov by v mojom prípade bolo likvidačné.
A na záver? Keď mi vracal späť vodičák a písal o tom záznam, na stole predo mnou ležali 2 rozhodnutia vinníkov s ALKOHOLOM (jeden 0,3, druhý 0,8 promile). A aký dostali trest? Rovnaký.
Je to o tom aký veľký je ten "orgán" ktorý to s vami rieši na polícii. Iba on rozhodne o treste. Som presvedčený, že keby som bol pohľadná baba v minisukni tak odídem s 500 korunami pokuty a s vodičákom vo vrecku.
TOTO JE KATASTROFÁLNE a nie vysoké pokuty, pretože holohlavý kamaráti aj tak neplatia žiadne pokuty.
0 0
paul paul

paul je offline (nepripojený) paul

Neviem posudit kto je lepsi ale urcite viem ze chlapci vo vynovených otuningovaných 10rocných autach co si myslia ze maju lamborghini nemaju ani potuchu o bezpecnosti a zodpovednosti.
0 0
ajale ajale

ajale je offline (nepripojený) ajale

zivnostnicka na materskej
Byvali sme do nedavna na blizskom vychode, prisiel nas navstivit moj brat - skuseny, vinikajuci sofer, jediny clovek u ktoreho som schopna zaspat pocas jazdy. Ked sme ho doviezli po prvom vylete krajiny k nam domov, prva veta co vyslovil bola: "za tuto jazdu by som si zasluzil bobrika odvahy". Soferi su strasne drzi, jazdne pruhy pre nich nic neznamenaju. Poistky nie su v porovnani k platom take vysoke, tak im je jedno ci ho obiju alebo nie. Je to ako dostat zlavu pri kupe auta. Ved je to len "skrabnutie". A kolko trubia... Povazoval to za dorozumievaci jazyk medzi sofermi. Nedavno bol jeden znamy v New Yorku a tam vraj davaju pokuty za zbytocne trubenie.
0 0
evina evina

evina je offline (nepripojený) evina

Too VladoKatka
Nechcem sa naozaj vyťahovať , ale ja motor počúvam... Naučili ma to
0 0
Bionda Bionda

Bionda je offline (nepripojený) Bionda

som taká aká som
misomiso, to máš síce pravdu s tým kamionom, ale aj s ním budem mať možno väčšiu šancu ako s malým autom.
Endrju, neúfaj, ešte si mladý lepšie kukni do "štrinfli" a určite na to nájdeš ... aj ja tak robím
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať