Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Prosím Vás, ako mám zaúčtovať, ak mám na príjmovom doklade z jedného obchodného domu viac položiek. Sú tam položky ako sú napr. kancelárske potreby vo väčšej sume, ktoré chcem dať do nákladov firmy, ale taktiež sú tam aj položky na súkromné účely, ako je napr. odev,....
Môžem spočítať iba položky, ktoré sú pre firmu a vystaviť VPD iba na tútu sumu, aj keď blok z obchodu mám na inú sumu?
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Prosím Vás, ako mám zaúčtovať, ak mám na príjmovom doklade z jedného obchodného domu viac položiek. Sú tam položky ako sú napr. kancelárske potreby vo väčšej sume, ktoré chcem dať do nákladov firmy, ale taktiež sú tam aj položky na súkromné účely, ako je napr. odev,....
Môžem spočítať iba položky, ktoré sú pre firmu a vystaviť VPD iba na tútu sumu, aj keď blok z obchodu mám na inú sumu?
Ja to tak robím a na bloku označím položky, ktoré odpočítavam
bežne to tak robím, zatiaľ mi to žiadna kontrola nevytkla a ani by ma nenapadlo, že prečo nie?! Ak rátaš aj DPH, treba to z riadneho dokladu (základ+DPH=spolu) so všetkými náležitosťami jednoducho vypočítať zasa základ+DPH=spolu a je to