Zavrieť

Porady

Pestovanie Orchidei

Dobrý deň!
V decembri som dostala orchideu,bola krasne rozkvitnuta, polievala som ju kazdy tyzden ale potom mi kvety opadali a ostali len stonky.Neviem co s nou dalej ci mi bude este kvitnut alebo nie a ci mam s nou zvlast nieco urobit.
Poprosila by som o radu.
Dakujem
Naposledy upravil arizona : 27.08.09 at 18:42
hena777 hena777

hena777 je offline (nepripojený) hena777

Ahoj,

daj do crepnika vodu a upevni rastlinku tak, aby nebola namocena vo vode ( skus konstrukciu zo spajdiel). Rozried lignohumat ak mas,a to kde mali byt korienky postrekuj kazdy druhy den...mne to zabralo a rastlinka vyhnala behom mesiaca nove korienky a uz aj dva nove listky
0 0
Miuška1988 Miuška1988

Miuška1988 je offline (nepripojený) Miuška1988

Jéj ďakujem a z rastlinky teda nemá byť namočené nič, ani ten hlúb? A čo je pre boha lignohumat? Vidím, že som ešte veľký amatér a mám sa čo učiť :P
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Miuška1988 Pozri príspevok
Jéj ďakujem a z rastlinky teda nemá byť namočené nič, ani ten hlúb? A čo je pre boha lignohumat? Vidím, že som ešte veľký amatér a mám sa čo učiť :P
ja mám takých "pacientov" v takomto skleníku ako je na tej to stránke, na spodku je voda
http://www.porada.sk/t71605-p1212-pe...-orchidei.html
0 0
Miuška1988 Miuška1988

Miuška1988 je offline (nepripojený) Miuška1988

Lujza.j
A v prípade, že by som spravila taký skleník, ako máš na tej fotke, ako často vymieňať vodu, prípadne mám aj postrekovať listy?
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

Miuška1988 Pozri príspevok
Lujza.j
A v prípade, že by som spravila taký skleník, ako máš na tej fotke, ako často vymieňať vodu, prípadne mám aj postrekovať listy?
listy nestriekam, a vodu nevymieňam, ale dolievam každý tu má svoj záchranný proces, toto je môj v skleníku ala "milka60", netvrdím že je naj, ale korienky rastú.
0 0
Miuška1988 Miuška1988

Miuška1988 je offline (nepripojený) Miuška1988