Zavrieť

Porady

Pestovanie Orchidei

Dobrý deň!
V decembri som dostala orchideu,bola krasne rozkvitnuta, polievala som ju kazdy tyzden ale potom mi kvety opadali a ostali len stonky.Neviem co s nou dalej ci mi bude este kvitnut alebo nie a ci mam s nou zvlast nieco urobit.
Poprosila by som o radu.
Dakujem
Naposledy upravil arizona : 27.08.09 at 18:42
andersenka andersenka

andersenka je offline (nepripojený) andersenka

Vek: 34
lbebjak Pozri príspevok
Tak toto su moje dnešné úlovky. Tieto druhy som ešte nemala, tak dúfam, že ich hneď nazahubím. Poprosila by som, ak by ste si našli čas, poradili by ste mi, čoho sa mám vyvarovať? Ja som len začiatočník. Diskusiu som hltala síce plnými dúškami, ale ešte som si to v hlave celkom nevytriedila. Vďaka za každú radu.
Čo sa týka zyga - síce osobne ho nemam, veľmi sa mi páči, ale ešte som naň nenatrafila - je to chladnomilný druh, takže keď ti odkvitne treba dať niekde na zimu kde je chladnejšie (spolu s cambriami, oncidkami, dendrobkami) a potom ich dať letniť............... a práve ten rozdiel teplôt by mal vyvolať kvitnutie........
0 0
henrieta3 henrieta3

henrieta3 je offline (nepripojený) henrieta3

lujza.j Pozri príspevok
aj mne, ale nie je nato miestoale tie čo mám na polici už boli "natur" bez paličky a teraz tiež nechám jednu, ale tá je v závesnom kochly.
tak ona by snad aj vydrzala, ale ja nie, stale okolo nech chodim, uz ma asi 30 cm, tak som ju radsej pripla, len jemne, asi v strede, ale kek to dlho trva, asi preto, lebo som ju stale otacala za svetlom. Stonka je silna, len este nerozkvitla
0 0
henrieta3 henrieta3

henrieta3 je offline (nepripojený) henrieta3

lujza.j Pozri príspevok
tejto som musela šmyknúť preč list, aby som uvolnila špičku.stonka maxi krivá rozkonárená musela som ju podložiť drevenou varechou-vidličkou
http://www.porada.sk/album.php?album...chmentid=92455
aj ja uz cakam, ked vykukne spod listu[IMG][/IMG]
0 0
henrieta3 henrieta3

henrieta3 je offline (nepripojený) henrieta3