Zavrieť

Porady

stravné v r. 2008

Chcem sa spýtať, či sa nemenili sadzby stravného v r. 2008. Platí, že do 5 hodín je 89,- Sk. ďakujem
Usporiadat
dresim dresim

dresim je offline (nepripojený) dresim

chcem sa spytat som SZCO ale nemam auto a tak sa prepravujem autobusom mam aj tak narok na odpocet cestovneho za autobus a est k tomu som student vs takze mam aj studensky listok. a můzem si odpocitat stravne ked mam niekedy pracovne stretnutie a platim obed mozem si ho odpocitat ako pracovny. a tiez pokial sa idem najest mozem si to dat do nakladou na stravovanie pokial mam blocky ak ano v akej sume? dakujem pekne prosim o odpoved dnes
0 0
Maxinka Maxinka

Maxinka je offline (nepripojený) Maxinka

Prosím Vás môže zamestnanec odmietnuť SP?Proste nechcel by ich.Môže to byť na základe nejakého vyhlásenia?
0 0
Tweety Tweety

Tweety je offline (nepripojený) Tweety

Maxinka Pozri príspevok
Prosím Vás môže zamestnanec odmietnuť SP?Proste nechcel by ich.Môže to byť na základe nejakého vyhlásenia?
duplicita, rovnaký príspevok aj tu:
http://www.porada.sk/t95188-p2-stravne-listky.html
0 0
erika_H erika_H

erika_H je offline (nepripojený) erika_H

Dobrý deň,kontrolujem si účtovníctvo a stravné lístky a príspevok zamestnávateľa-môže to byť takto:

- do 30.5.2008 nakup stravných lístkov v hodnote 67sk,príspevok zamestnávateľa 48,95 sk,doplatok zamestnanca 18,05 sk
-od 1.6.2008 nákup stravných lístkov v hodnote 74 sk,príspevok zamestnávateľa 53,9 sk,doplatok zamestnanec 20,1 sk
bude to takto prosím správne?
Ďakujem
0 0
liba2 liba2

liba2 je offline (nepripojený) liba2

erika_H Pozri príspevok
Dobrý deň,kontrolujem si účtovníctvo a stravné lístky a príspevok zamestnávateľa-môže to byť takto:

- do 30.5.2008 nakup stravných lístkov v hodnote 67sk,príspevok zamestnávateľa 48,95 sk,doplatok zamestnanca 18,05 sk
-od 1.6.2008 nákup stravných lístkov v hodnote 74 sk,príspevok zamestnávateľa 53,9 sk,doplatok zamestnanec 20,1 sk
bude to takto prosím správne?
Ďakujem