Zavrieť

Porady

Jednoduché účtovníctvo

Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ahojte,
účtujem v jednoduchom účtovníctve a som začiatočník tak sa radšej pýtam.
Som kaderníčka a nakupujem si materiál ako su farby, laky, tužidla a pod. a takisto aj režijný materiál do kaderníctva. Ten režijný to je jasne, ale čo sa týka materialu môžem to normalne ako vydavok za materiál učtovať? Do režije davam čistiace, metlu, noviny do čakarne, lekarničku a ine veci ktoré nakupim.
Usporiadat
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

prosim poradte
0 0
Robina Robina

Robina je offline (nepripojený) Robina

niekedy ani sama neviem
Podľa mňa vyhodiť nejaké výdavky.
0 0
veronikasad veronikasad

veronikasad je offline (nepripojený) veronikasad

Ak všetky výdavky súvisia s dosiahnutím príjmov, nemusíš s tým robiť nič. Pokiaľ za rok 2008 vykážeš zisk, stratu si môžeš umoriť a zaplatíš nižšiu daň.

------
Veronika
0 0
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ďakujem !!!!!!!!
0 0
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ahojte aj dnes,
ešte sa chcem spytať, môžem na daňovom úrade odovzdať daňové vytlačené z alfi????????????
0 0
KvetkaK KvetkaK

KvetkaK je offline (nepripojený) KvetkaK

Mey Pozri príspevok
ahojte aj dnes,
ešte sa chcem spytať, môžem na daňovom úrade odovzdať daňové vytlačené z alfi????????????
Áno môžeš. Daňové úrady ho akceptujú. Teda mne ho určite zobrali.
0 0
Mey Mey

Mey je offline (nepripojený) Mey

ďakujem !!!!!!!!!!!!!
0 0
JM1968 JM1968

JM1968 je offline (nepripojený) JM1968

zdravím všetkých, prosím máte niekto skúsenosť ako reagoval DÚ na zabudnuté záväzky vo Výkaze majetku a záväzkov...konkrétne zabudnuté odvody za 12/2007, díky
0 0
zuhl zuhl

zuhl je offline (nepripojený) zuhl

Ešte sa mi nestalo, že by to niekto niekedy kontroloval.
0 0
JM1968 JM1968

JM1968 je offline (nepripojený) JM1968

zuhl Pozri príspevok
Ešte sa mi nestalo, že by to niekto niekedy kontroloval.