Zavrieť

Porady

Opera

V ostatnom čase som sa zamilovala do opernej hudby,ktorú som celý život vnímala, neodmietala, ale vedome som ju nevyhľadávala. Predovšetkým prostredníctvom internetu a You Tube som sa na laika dosť dobre zorientovala v opernej tvorbe a v jej interpretoch. Aj keď kvalita zvuku je na mnohých nahrávkach hrozná, otvorili mi svet opery a zamilovala som sa do operného spevu. Je úžasné počúvať ľudský hlas v mužskom,ženskom alebo v zborovom prevedení. Je pre mňa vzrušujúca detektívka rozpoznať spevákov podľa farby ich hlasu a spôsobu spievania. A prečo som otvorila túto tému v "Porade"...?
Jednak preto, že opera je súčasťou kultúry, ale predovšetkým preto, že by som s potešením prijala radu, ako sa nekomplikovaným spôsobom dostanem k zaujímavým nahrávkam operných diel mimo You Tube. Ak máte Poraďáci rovnaký záujem a počúvate operu aj z internetu, tak mi prosím poraďte.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
Eulalia Eulalia

Eulalia je offline (nepripojený) Eulalia

Teraz ma, prosím Vás, nezabite, že do tejto témy o opere a klasike, hodím link na jeden menšinový žáner. Ale je to jedna z mojich srdcoviek

A ešte naživo, to je len tóčo
Ak to tu bude zavadzať, vymažem, stačí povedať...
0 0
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová

endrju Pozri príspevok
Veľmi zlý predpoklad.
... Aj nelegálne veci sa dajú z internetu stiahnuť bezplatne. Nebudem ich tu vymenovávať. Myslím si, že tých nelegálnych vecí je na internete na stiahnutie k dispozícii oveľa viac ako legálnych. ...
No nedalo mi , poučila som sa. Prezrela som archív a všetko, čo sa černelo, som jednoducho vymazala. Už sa nebojím.
0 0
endrju endrju

endrju je offline (nepripojený) endrju

Upozorňujem na pripravovaný prenos z MET.
Čo?
Giuseppe Verdi: Ernani
Kedy a kde?
Sobota, 29.3.2008, 18:30 SEČ, rádio Devín.

Fanúšikom tohoto žánru už teraz prajem príjemný umelecký zážitok.
0 0
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová