Zavrieť

Porady

Opera

V ostatnom čase som sa zamilovala do opernej hudby,ktorú som celý život vnímala, neodmietala, ale vedome som ju nevyhľadávala. Predovšetkým prostredníctvom internetu a You Tube som sa na laika dosť dobre zorientovala v opernej tvorbe a v jej interpretoch. Aj keď kvalita zvuku je na mnohých nahrávkach hrozná, otvorili mi svet opery a zamilovala som sa do operného spevu. Je úžasné počúvať ľudský hlas v mužskom,ženskom alebo v zborovom prevedení. Je pre mňa vzrušujúca detektívka rozpoznať spevákov podľa farby ich hlasu a spôsobu spievania. A prečo som otvorila túto tému v "Porade"...?
Jednak preto, že opera je súčasťou kultúry, ale predovšetkým preto, že by som s potešením prijala radu, ako sa nekomplikovaným spôsobom dostanem k zaujímavým nahrávkam operných diel mimo You Tube. Ak máte Poraďáci rovnaký záujem a počúvate operu aj z internetu, tak mi prosím poraďte.
Usporiadat
Téma je uzavretá.
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová

No..., Misomoso! ... neviem, či som mala na mysli práve týchto . Ale, zimomriavky som mala aj teraz, keď som si ich vypočula. Iste si zaregistroval, že dámy spievali nevýrazne , v panskej časti zboru – basy zabíjali tenorov a dirigent ? Ten bol jeden a pol taktu pred nimi. Orchester, či sólisti určite neboli z MET-ky. No, škoda slov... .
Milujem však taký Mormon Tabernacle Choir i keď nie je využívaný v operných produkciách. Zrejme by sa do opery ani nezmestil. Alebo predsa? Hádam aj hej, ak by tam neboli diváci.
0 0
alabut alabut

alabut je offline (nepripojený) alabut

Yaraví Pepita,Jaime Guardia orchestra-Vuela vuela palomita

0 0
VIA3 VIA3

VIA3 je offline (nepripojený) VIA3

To hore asi nie je opera.
Nepochopila som, o čo vlastne v tejto téme ide.
0 0
alabut alabut

alabut je offline (nepripojený) alabut

Trochou tepla zamrnka:
Yma Sumac - Taita Inty (Virgin of the Sun God)

0 0
Petra Nová Petra Nová

Petra Nová je offline (nepripojený) Petra Nová

alabut Pozri príspevok