Dobrý deň,
som tiež začiatočník, potrebovala by som vyjasniť nasledovné:
Mám zamestnanca,ktorý ma požiadal o ročné zúčtovanie, u nás má miminálny plat, t.j. sme na DÚ nič neodviedli, v ročnom hlásení je nula.
V roku 2008 však pracoval na základe dohody aj inde, doniesol mi potvrdenie o príjeme, kde mu zrazili daň.
Urobím mu ročné zúčtovanie. To mi je jasné, ale neviem, čo ďalej. Ročné zúčtovanie mám zaslať na daňový úrad a požiadať vrátenie zrazených daní... ? Akým spôsobom? Na akom tlačive? Posielam to ročné zúčtovanie na DÚ? Všetko by som vedela spraviť, keby ten dotyčný si podal daňové priznanie, ale neviem, ako sa to robí z hľadiska zamestnávateľa.
Viem, že mám medzery, začínam prosím o rady.
Ďakujem, Lida