Zavrieť

Porady

Odpočítateľná položka?

Vie niekto, či si moja manželka môže uplatniť odpočítateľnú položku na mňa, keď som ako živnostník uzavrel rok so stratou a tým pádom nemám zdaniteľný príjem?
Naposledy upravil pablito : 29.03.05 at 18:08 Dôvod: pravopis
Usporiadat
Zuzka Zuzka

Zuzka je offline (nepripojený) Zuzka

Podľa mňa : 80832 - 32872 = 47960
0 0
ondrejvla ondrejvla

ondrejvla je offline (nepripojený) ondrejvla

Podstatné, že zatiaľ to viem... Ale zajtra už možno bude inak. ...viac
Zuzka
Podľa mňa : 80832 - 32872 = 47960
Zuzka súhlasím, len aby to Pablito nepochopil, že si to aj on takto môže uznať!
0 0
vladan vladan

vladan je offline (nepripojený) vladan

žena, a ešte raz ŽENA!!! (aj keď môj nick o tom nevypovedá) ...viac
a nemá to byť 80 832 - 32 872 - 461 (aj PN je príjem) = 47 499 Sk?
0 0
Zuzka Zuzka

Zuzka je offline (nepripojený) Zuzka

Vladi, uvažovala som nad tým a máš určite pravdu, pretože aj to je príjem. ... ja som mzdový amatér, samouk
0 0
pablito pablito

pablito je offline (nepripojený) pablito

PN sa nepovažuje za príjem / je to vlastne poistné plnenie z nemocenského poistenia /.
0 0
vladan vladan

vladan je offline (nepripojený) vladan

žena, a ešte raz ŽENA!!! (aj keď môj nick o tom nevypovedá) ...viac
pablito
PN sa nepovažuje za príjem / je to vlastne poistné plnenie z nemocenského poistenia /.
pablito, z tvojho tvrdenia mi vyplýva, že ty považuješ PN (nemocenské) za štátnu sociálnu dávku? ... hm, podľa mňa PN (nemocenské) štátnou sociálnou dávkou nie je ... ak máš na tvoje tvrdenie nejaké vysvetlenie, resp. zákon, paragraf, sem s ním
0 0
Naile Naile

Naile je offline (nepripojený) Naile

Vladan má pravdu.
Do vlastných príjmov manželky (-a) za nezapočítavaju: zvýšenie dôchodku pre bezvládnosť, štipendium pri dennom študiu a štátne sociálne davky. Ktoré sú to, už viac krát tu bolo uvedené. Inak, tieto štátne sociálne davky sú uvedené v odvolavke č. 43 pod čiarou v zákone č. 595/2003 Z.z. o daniach z príjmov v zn. nesk. predp.