Ahoj. Teraz je mi Tvoja otázka jasnejšia. Nedostatky u zamestnancov mám zistené a pomenované ešte pred samotným hodnotením. Hodnotenie u nás prebieha formou pohovoru. So zamestnancom v prvom rade hľadáme príčiny nedostatkov a spôsoby, ako tieto nedostatky odstrániť. Na základe toho po vzájomnej dohode určíme patričné kroky, ako budeme ďalej postupovať a pri nasledujúcom hodnotení určíme, či realizované opatrenia priniesli želaný efekt. Môže sa ľahko stať, že príčinu sme zle stanovili (nie som vyštudovaný psychológ), alebo sme nenavrhli účinné opatrenia. V takomto prípade hľadáme ďalej,veď neexistuje neriešiteľná situácia. Ale taktiež sa môže stať, že zamestnanec nemá záujem sa zlepšovať (resp. odstrániť svoje nedostatky), v takomto prípade to riešim rýchlym postupom (výpoveď). Ale zatiaľ som nemusel nikoho prepustiť, dôležitý je totiž výber spolupracovníkov a tomu venujem zvlášť veľkú pozornosť.
Stačí?