Linko1 napísal 18.6.:
"...a také veci, že sa štruktúra biznis uzatvára už tento mesiac,
to aby nahnali čím najviac ľudí , ktorí zaplatia tých 80000 ..."
Čiže predpokladám, že linko1 sa nejakým spôsobom najneskôr toho osemnásteho júna, prípadne ešte skôr, dozvedel, že treba čím skôr, kým sa dá, rýchlo vstúpiť do nejakej uzatvárajúcej sa biznis skupiny, lebo potom sa už budú len zbierať omrvinky a my chceme predsa byť za vodou.
Ja som bol včera, 21.8., čiže po viac ako 2 mesiacoch od linkovho príspevku, oslovený členom (či ako to nazvať) L_s, a čuduj sa svete - biznis štruktúra už bude otvorená len zhruba do konca mesiaca, nevie sa presne, ale pokiaľ chce človek ozaj veľké prachy, je výhodné rýchlo, rýchlo vstúpiť do biznis skupiny. Aj keď, uznávam, bolo mi povedané, že už sa neplatí tých vyše 80 tisíc, ale, keďže sa musí rešpektovať oficiálny konverzný kurz, už len cca 60 tisíc (odbočka: predpokladám, že sa to musí rešpektovať odo dňa, kedy bol tento kurz oznámený, čo bolo niekedy v júli 2008. Tých vyše 80 tisíc bolo vypočítaných na základe kurzu niekedy pred koľkými? Štyrmi rokmi? Medzitým kurz klesal, ale klesala aj cena, ktorú bolo treba zaplatiť za biznis paket? Ak nie, kde končil rozdiel spôsobený meniacim sa kurzom?). Ale zase, bude sa spúšťať reklamná kampaň, a na tú sa budeme musieť poskladať, takže ono to bude aj tých 80 tisíc.
Nehovorím, že nič z tejto firmy mi nedáva zmysel alebo znie ako 100% podvod. Ale minimálne tento fakt, o ktorom tu píšem, to údajné uzatváranie biznis skupiny, je pre mňa dosť zarážajúci. Keď ma s tým včera oslovil dotyčný známy, pýtal som sa ho, prečo mi o tom nepovedal skôr, ale až teraz, keď už sa to bude uzatvárať (lebo mi hneď napadlo, že je stará známa finta, že vytvorenie falošnej časovej tiesne človeka prinúti k radikálnejším rozhodnutiam). Dal mi nejaký dôvod, povedal som si, hm, OK. A keď som si potom prečítal linkov príspevok spred DVOCH MESIACOV, povedal som si, že to bola dobrá (aj keď v mojom prípade zbytočná) snaha o fintu na sprostého. Obrovská medzinárodná firma, s mnohomiliónovým obratom, chystanou mnohomiliónovou reklamnou kampaňou, a jej "členovia" (opravte ma v tomto výraze) sa nevedia dohodnúť, kedy že sa to vlastne uzatvorí tá biznis skupina??? Veď iste, chápem, že biznis paket má svoje výhody a tak niečo stojí. Čiže tie peniaze idú na začiatku do firmy, nie? Firma by mala mať preto záujem, aby si ho kúpilo čo najviac ľudí. Ak už teda chystá reklamnú kampaň za desiatky miliónov eur, nemôže nejaký ten milión-dva vyčleniť do "prípravnej" kampane, v ktorej by prostredníctvom masmédií získali do biznis skupiny čo najviac ľudí (keď už je to jej uzavretie fakt na spadnutie)? Namiesto toho získavajú ľudí takýmto spôsobom, a nevedia sa ani dohodnúť na presnom termíne? Zvykne takto postupovať seriózna firma? Toto mi niekto vysvetlite. Ďakujem.
Naposledy upravil passenger56 : 22.08.08 at 00:08