Doteraz sme problem s uznanim vydavku za prenajom bytov nemali. V niektorych zmluvach mame priamo uvedene, ze byt si prenajimame za ucelom ubytovania, niekde je to len jednoducho specifikovane ako najom. Sme a.s. a byty si prenajimame pre zamestnancov, pretoze maju mudro v zmluve dohodnute, ze pravidelne pracovisko pre cestovne nahrady maju miesto bydliska. Firma sme stavebna, takze zamestnanci nam dochadzaju tam, kde zrovna mame stavbu a je to pre nas vyhodnejsie ako platit im hotely ci ubytovne. Uctujem to potom ako cestone nahrady (fakturu resp. internym dokladom ked platime len na zaklade zml.) a zamestnanci si vyuctuju potom uz len diety. Ak si tam zavolaju na navstevu rodinu s detmi, je to ich vec, firma o tom akoze nevie
Jasne, ze sa to neda robit pri 100 zamestnancoch, ale tato moznost tu rozhodne je. Fungujeme takto od roku 2004 a zatial problem nebol.
Takze ako prenajimatel by som neriesila, na co si dotycna s.r.o. prenajima moj byt. Svoje danove vydavky si je povinna obhajit sama.
Mam ale aj otazku a sice k tomu "oznameniu o zmene ucelu vyuzitia casti bytu". Co ked ho ako prenajimatel 1 izby bytu "výlučne za účelom umiestnenia sídla nájomcu a jeho využívanie pre administratívnu činnosť spojenú s prevádzkovaním podnikateľskej činnosti" na MsU nepodam. Mam velky problem? Dana s.r.o. mi nepatri ani nie som spolocnikom. Vdaka za nazor.