Zavrieť

Porady

Krásne fotografie

Sú fotografie, na ktorých ja môžem oči nechať a s niektorými by som sa s vami chcela podeliť. Dúfam, že sa vám budú páčiť tak ako mne.
Naposledy upravil Fabiana : 19.01.10 at 19:38
Fabiana Fabiana

Fabiana je offline (nepripojený) Fabiana

0 0
Fabiana Fabiana

Fabiana je offline (nepripojený) Fabiana

0 0
Fabiana Fabiana

Fabiana je offline (nepripojený) Fabiana

0 0
diabol4 diabol4

diabol4 je offline (nepripojený) diabol4

Niečo na spríjemnenie dnešného dňa ...
0 0
kukurička kukurička

kukurička je offline (nepripojený) kukurička

0 0
kukurička kukurička

kukurička je offline (nepripojený) kukurička

0 0
kukurička kukurička

kukurička je offline (nepripojený) kukurička

0 0
kukurička kukurička

kukurička je offline (nepripojený) kukurička

0 0
kukurička kukurička

kukurička je offline (nepripojený) kukurička

0 0
sondaw sondaw

sondaw je offline (nepripojený) sondaw

Zdravím všechny z Brna Jsem zde nováček, proto se hned na začátku omlouvám, pokud udělám něco špatně, snad mi některá z vás poradí. Mám obrovské množství obrázků i prezentací, se kterými bych se s vámi ráda podělila, nevím však, jak sem obrázky a prezentace vložit. Zřejmě i můj příspěvek vložím na špatné místo, proto se omlouvám a prosím, zda mne někdo bude ochotný pomoct a poradit Díky všem sondaw
0 0
Fabiana Fabiana

Fabiana je offline (nepripojený) Fabiana

sondaw Pozri príspevok
Zdravím všechny z Brna Jsem zde nováček, proto se hned na začátku omlouvám, pokud udělám něco špatně, snad mi některá z vás poradí. Mám obrovské množství obrázků i prezentací, se kterými bych se s vámi ráda podělila, nevím však, jak sem obrázky a prezentace vložit. Zřejmě i můj příspěvek vložím na špatné místo, proto se omlouvám a prosím, zda mne někdo bude ochotný pomoct a poradit Díky všem sondaw
Vítame Ťa sondaw a neboj rýchlo sa naučíš všetko čo budeš potrebovať.