Zavrieť

Porady

Prepocet a zvysenie poistneho k poistnemu produktu UDP-K od Prvej Cesko-Slovenskej P.

Zdravim,

mam taky problem, mam kapitalovu zivotnu poistku na 20 rokov od Prvej Cesko-Slovenskej Poistovne, s tym ze 15 rokov sa plati, dalsich 5 rokov sa caka a po uplnynuti tychto 5 rokov sa ma vyplatit dohodnuta suma. Zmluva bola zalozena este v roku 1998 a po 10 rokoch platenia poistky mi prisiel teraz list v ktorom mi poistovna navrhuje 3 riesenia tejto poistky:

a) Mesacna splatka sa mi nebude zvysovat ale poistovna podla svojich postupov uplatni zmenu krytia a vyplatnej sumy v pripade dozitia
b) Budem suhlasit s prepoctom splatky s tym ze po prepocitani mi poslu info o novej vyske splatky a ak nebudem suhlasit, tak moja zmluva zanikne
c) Suhlasim so zanikom mojej zmluvy

Samozrejme treba zaslat list tak aby ho uz 10.5. 2008 mali inak suhlasim s bodom c)

Chcem sa opytat ci niekto mal alebo riesil podobny problem a ci sa neda nejako branit proti takymto praktikam. Ved to uz potom nema ani zmysel uzatvarat zmluvy, ak sa takto jednostranne a neadekvatne mozu menit.

V prilohe posielam cele znenie listu.

Za akukolvek radu dakujem.
Naposledy upravil Ajven : 07.05.08 at 17:28
Usporiadat
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

Ajven Pozri príspevok
Zdravim,

pripajam kopiu listu, ktorym zrusili moje poistenie + sprievodny list.

Ja teda osobne urcite nebudem suhlasit ani s odkupom za zaplatene poistne, pretoze spominane poistne malo v danom case inu hodnotu ako ma dnes a preto mame minimalne narok na zaplatene poistne + priemerne urocenie v komercnych bankach v prislusnom obdobi podla rokov.

Tolko moj nazor.
To iste znenie dostali aj nasi v rodine, stale dookola ten vyber troch moznosti so zakomponovanymi malymi pismenkami suhlas s novymi VPP, rozhodcovskym sudom a nasledne transformacia UDP-K zmluvy na EUROKAPITAL, ved nam chcu tak dobre a my nie a nie sa transformovat na najlepsie poistenie zo vsetkych poisteni na slovenskom trhu poistenia, mozno aj v Europe.
0 0
Ajven Ajven

Ajven je offline (nepripojený) Ajven

Viliam Peter Pozri príspevok
To bolo urcene Saare . Zda sa , ze v tom tu este neviem chodit.

Osobne by som bol najradsej keby sa iniciativy ujal Ajven . Bol prvy .
On tu prisel s celou vecou . Nepochybujem , ze ma 100% doveru nas vsetkych . To je prave teraz nesmierne dolezite .
Ajven , porozmyslas o tom ?
No, samozrejme dakujem za prejavenu doveru, ale myslim, ze rovnaku doveru maju na tomto fore mnohi ini ludia. A co ak si ma uz SKAPINEC, ci ako sa velky sef vola, kupil ? Navrhujem pockat na zajtrajsiu Palbu(30.6. o 21:40 TV Markiza) a nasledne zaujmeme, a ja tomu verim, spolocne stanovisko.
Priznam sa, ze mna osobne uraza forma akou sa poistovna prejavuje a aj ked teda ja osobne tento pripad neriesim za seba, ale za mojho otca, ktory spominanu poistku uzavrel, tak verte ze ma to vytaca o to viac, pretoze som presvedceny, ze z povodneho mnozstva (spominanych 2000) klientov nas urcite uz vela odpadlo

Momentalne mozem povedat, ze tak ako tu bolo spominane
- urcite nepreberiem sek s odkupnou hodnotou
- dalej budem platit mesacnu platbu na spominany ucet
- urcite budem posielat list, v zmysle ze odmietam akceptovanie ich riesenia a trvam na tom, ze zmluva plati a teda CHCEM DALEJ PLATIT poistku.

Ked budem mat list sformulovany, urcite ho sem zavesim. Sucasne budem ziadat zodpovedanie mojich predchadzajucich otazok.
Naposledy upravil Ajven : 05.07.08 at 17:47 Dôvod: Aktualizacia listu !!!
0 0
erika59 erika59

erika59 je offline (nepripojený) erika59

Aj mys manželom sme dostali Oznámenie o zániku poistného,presne tie isté listy zo smiešnymi odkupnými hodnotami.Manžel svoju poistku splatil, ja mám ešte dve splátky, ale presne ich zaplatím. Šek s peniazmi neprevezmeme.Pozrieme paľbu a uvidíme čo ďalej.Ale určite to tak nenecháme, lebo je to veľká nespravodlivosť a strašne ma to štve.Už v r.1999 vedeli, že to nie je v poriadku, ale nechali nás platiť a užívali si naše peniaze.
0 0
macko555 macko555

macko555 je offline (nepripojený) macko555

Viliam Peter Pozri príspevok
Zacalo to sladkym darcekom "Vernostny bonus " to nazvali . Vraj " Verime , ze Vas nas darcek potesil ". Prijat darcek ale znamenalo prijat aj nove pre poistenca absolutne nevyhodne poistne podmienky / tabulka poplatkov za ukony , rozhodcovsky sud ktory by riesil spory medzi klientom a poistovnou a ktory by bol zlozeny s ludi urcenymi poistovnou...atd.// Slovaci zrejme nie su az taki sprosti ako si "experti" z PCSP mysleli a navnadu nezhltli . Preto nasi mily dobraci len z cistej lasky ku klientovi vysli s dalsim "darcekom" , GSM Balicek ! No predstavte si , opat sa nasli medzi poistencami nejaki ti nevdacnici a ignorovali aj tento mily pocin zo strany tych statocnych a cestnych podnikatelov!!! Aby sa to uz viackrat neopakovalo a netahalo tak do nekonecna urobili chlapci z PCSP a.s. na poistencov velke BU-BU-BU . Vytiahli z rukava silne skratky ako MF SR a NBS ,a spomenuli si zrazu aj na "chybu statneho organu" ktora poistovni uz nedovoluje pokracovat v pre nu tak nevyhodnom poistnom vztahu , ktory ale zazracne prestava byt nevyhodnym potom ked sa ten hlupucky klient konecne podpise pod navratku na Vernostny bonus ci GSM darcek !!!! Ignorovat v tomto pripade vraj znamena suhlas s ukoncenim poistenia !!!!
Cudzinci zijuci na Slovensku ak toto sleduju dakuju Bohu ze sa narodili niekde inde . Tu ostava rozum stat .
Niekto sa ma /nas / usiluje sprosto ,primitivne , bezocivo manipulovat , uraza moju inteligenciu nadejanim sa ze zhltnem tie trapne , priehladne,tupe doslova ako z retardovanej hlavy vypotene finty,
rusenim poistky sa ma pokusa okradnut , berie mi pocit istoty ktory si prave poistenim snazi clovek vytvorit....
A on si tu pride cloviecik {or1 } a navrhuje , ze vykaslite sa ludia nato . Pragmaticky sa s tym zmierte . /!? / Kto to asi len moze byt ....?/
Toto aj aj na krajinu ako Slovensko privela . Prehnali ste to Skapinec , Talan ...... .

Dobrý vecer p. Karolyi, takéto debaty sú tu zbytočné a nikomu nepomozu. Ja som myslel, ze tu najdem nejakú radu, ale vkuse sa tu vacsina len emočne vylieva a vyvoláva paniku označeniamy typu BMG a pod. Ak si niekto myslí, že to je BMG nech berie peniaze čo mu dávajú a nech ide debatovat niekde inde. Pri BMG treba brat vtedy, ked to ide.
Ist do hromadnej zaloby s takouto zostavou (cest vynimkam) je samovrazda. Taktiez nemienim strávit nasledujúce mesiace aktivitami, ktoré prerastú do závislosti - stretávanie sa a bojovanie s veternými mlynmi a každých 5 rokov stretávka ako po maturite a nadávanie na systém, spoločnosť, právnikov a súdy. Zelám vsetkým, nech sa darí a nech súdy rozhodnú co najskor vo Vás prospech.
0 0
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

macko555 Pozri príspevok
Dobrý vecer p. Karolyi, takéto debaty sú tu zbytočné a nikomu nepomozu. Ja som myslel, ze tu najdem nejakú radu, ale vkuse sa tu vacsina len emočne vylieva a vyvoláva paniku označeniamy typu BMG a pod. Ak si niekto myslí, že to je BMG nech berie peniaze čo mu dávajú a nech ide debatovat niekde inde. Pri BMG treba brat vtedy, ked to ide.
Ist do hromadnej zaloby s takouto zostavou (cest vynimkam) je samovrazda. Taktiez nemienim strávit nasledujúce mesiace aktivitami, ktoré prerastú do závislosti - stretávanie sa a bojovanie s veternými mlynmi a každých 5 rokov stretávka ako po maturite a nadávanie na systém, spoločnosť, právnikov a súdy. Zelám vsetkým, nech sa darí a nech súdy rozhodnú co najskor vo Vás prospech.
Nazory mozu byt rozne, kazdy si vyberie co chce, ale prikazovat ist debatovat inde a co ma kto robit (zobrat odkupnu hodnotu) to si tu na to este dost kratko (členom od 03-06-08). Nikto ta do nicoho nenuti, ani ty nas, rob si so svojim problemom co chces, ked ho s tou poistovnou vobec mas, ale ked je to podla teba iba prechadzka ruzovym sadom to jednostrane vypovedanie zmluvy a co tam potom, ze sa pride o vlozene investicie do tej ,, najlepsej poistovne,, (BMG to nie je, je to sofistikovanejsie) ako hrdo vyhlasovala a aj mozno bude vo svojom platku ,, Zivot bez obav,, s mizernym podielom na trhu tak myslim si, ze vecsine tu pisucim to jedno nie je.
Naposledy upravil jarecko : 30.06.08 at 15:18
0 0
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

Na serveri Sme bezi tiez diskusia a spominaju tam aj tu nasu na porade.

http://staznosti.sme.sk/cpld/759/Prv...poistovne.html

http://diskusie.sme.sk/diskusie/1228...e.html#7403732

Tu na porade spominany Dano 227 sa tam tiez nachadza a radi radsej do nicoho nesprtat a prijat to tak ako poistovna ponuka .

Zaujimave veci v diskusii napisal pisatel pod nickom Bolsomtamajja

text:

Nechcel som, ale musím. Nemôžem už mlčať.

Ako jeden z dlhoročných obchodníkov PČSP očisťujem svoje svedomie a podávam svedectvo o praktikách tejto poisťovne. Priznávam, musel som ich robiť aj ja a hanbím sa za to.
Nech táto výpoveď slúži všetkým klientom a finančným poradcom na výstrahu.
Môj osobný názor – moja osobná skúsenosť!
Stále sa omieľa dookola, že prečo nejaké výpočty boli doteraz v poriadku a zrazu už nie sú a podobne. Pretože nikto predsa do toho z bežných ľudí – klientov nevidel. NEBOLO TO ROKY V PODRIADKU, pretože PČSP podľa môjho osobného názoru vykazovala svoje technické rezervy PODVODNÝM SPôSOBOM!!!!!! A podľa mňa im NBS totiž na to prišla!!!!! Na Slovensku je približne 27 poisťovní, prečo by NBS strácala čas s nejakou malou košickou poisťovňou, ktorá má podľa mňa na trhu absolútne zanedbateľný podiel a veľa konkurenčných a STABILNÝCH SPOLOČNOSTÍ ani o takejto poisťovni nevie, že vôbec existuje?
Poisťovňa vykazuje ,,samé dobré výsledky“, ibaže to má jeden háčik: predpis, ktorý vykazujú nie je nič iné, len existujúce staré zmluvy, zmenené na nové ,,výhodnejšie“. To znamená, že zmluvu s garantovanou úrokovou technickou mierou 6% vám ,,výhodne“ pretransformujú, podľa môjho názoru na úbohý a najnevýhodnejší produkt v histórií poisťovníctva. Samozrejme, okrem toho, že (aspoň podľa mňa) je v porovnaní s konkurenčnými spoločnosťami oveľa drahší, garantovaná technická úroková miera sa vám z pôvodných 6% znižuje na 2,5%. PČSP má iba zanedbateľné množstvo nových klientov, ktorých počet podľa mojich informácií ešte k tomu i tak v porovnaní s minulým obdobím veľmi prudko klesá.
Preto by som sa na tomto mieste rád spýtal teda samotných predstaviteľov tejto ,,poisťovne“:
1. Ruku na srdce: ste vo vnútri Vášho svedomia absolútne spokojní, vyrovnaní a naozaj Vážne presvedčení, že robíte správnu vec?
2. Dokážete sa s čistým svedomím pozrieť do oči akémukoľvek klientovi, ktorý sa v dobrej viere u Vás poistil a vy ste mu za jeho dôveru, bez jeho vedomia, zmenili jeho zmluvu, na úplne iné poistenie, ktoré nikdy nechcel?
3. Môžete s čistým svedomím odprisahať, že sa vždy usilujete o spravodlivosť a že chcete pre klienta len to najlepšie, tak ako to máte zakotvené v hodnotách a v misií Vašej spoločnosti?
4. Koľko životných poistiek ste predali Vy osobne, keď sa hráte na marketing, hráte sa na riadenie poisťovne, pričom v skutočnosti sa zahrávate so svedomím desiatok obchodníkov a hazardujete s peniazmi tisícok klientov?
Hubujete? Nepáči sa Vám to? Kto Vám dal právo klamať klientov? Vy Neklamete? Vážne!!? Ste naozaj o tom absolútne presvedčení? A čo tie tisíce klientov a rodín, ktoré prišli u Vás o peniaze debilnými transformáciami, vernostnými bonusmi a primitívnymi dodatkami???!!!
MÁM SVEDOMITÚ POVINNOSŤ VEREJNE VYHLÁSIŤ, že vedenie tejto spoločnosti nás obchodníkov nútilo tieto zmluvy transformovať a jej obchodníci – moji mnohí kolegovia, to bohužiaľ robia a musia robiť doteraz!!!!!! Dokonca to zašlo až tak ďaleko, že táto poisťovňa klientom zmenila bez ICH súhlasu zmluvy na úplne iné zmluvy!!! Ako klient sa tešíte na peniaze z dožitia a zrazu máte produkt až do 70 roku života bez Vášho vedomia. A je podľa mňa dosť možné, že peniaze už nikdy neuvidíte. V poistných zmluvách tejto spoločnosti – čo už je dosť notoricky známe a medzi obchodníkmi sa o tom bežne hovorí – klient podpisuje, že súhlasí zo všetkými podmienkami, ktoré si poisťovňa v budúcnosti vymyslí! Áno, keď si zmyslia, že Vám, nedajú, tak Vám jednoducho nedajú.

Podpísali ste, musíte s tým súhlasiť. A podľa mňa, vedenie tejto poisťovne od hora až nadol, nemá ani nejmenšie tušenie o predaji životného poistenia ako aj o prístupe k ľuďom, nie to ešte ku klientom.
Poviete si: tak toto nie je možné. A L E J E
Podľa môjho subjektívneho názoru, táto spoločnosť v krátkom čase môže VEĽMI PRUDKO skrachovať. Má absolútne zúfalé praktiky, ktoré nie sú zlúčiteľné s akýmkoľvek serióznym biznisom. Na najspodnejšiu úroveň klesli okrem iného i tým, že klientom klamali o 40Sk zľave na poistnom – ktorú im poskytovali, PRIČOM IM SĽUBOVALI, že ich podmienky sa nezmenia. Každý klient, ktorý takúto zľavu podpísal, sa NAVŽDY PRIPRAVIL o odkupnú hodnotu – ktorá mu právom patrí! Čítate správne: Ak klient zmluvu zruší skôr, NIKDY ŽIADNE PENIAZE NEBUDÚ KLIENTOVI VYPLATENÉ!!! Toto sa nedej v žiadnej inej spoločnosti na trhu!
A mimochodom, takéto trápne veci - ako obviniť NBS a pod. sú len záchvevy zdochýnajúceho a ťažko raneného zvieraťa, ktoré si už nevie samo pomôcť, no čo je horšie ani nikto iný jemu.
Kto neverí, nech si pozrie VPP - Všeobecné poistné podmienky tejto poisťovne, ktoré sú voľne a bežne dostupné, sú určené verejnosti a všetkým občanom – ako potencionálnym klientom a mali by Vám ich dať k nahliadnutiu v každej pobočke PČSP.
Len stručne uvediem zopár bodov, ktoré sú podľa mňa na samej hrane zákona:
1. Klient podpisom zmluvy súhlasí s akýmikoľvek podmienkami, ktoré si PČSP v budúcnosti vymyslí !!!
2. PČSP klientovi uplatňuje koeficient platobnej schopnosti všetkých klientov, teda ak Vy ako klient platíte načas, ale iní klienti (ktorých samozrejme ani nepoznáte), neplatia načas, môže Vám byť Vaša garantovaná suma znížená daným koeficientom!!!
3. Poisťovňa má právo kedykoľvek zvýšiť poistné bez predchádzajúceho upovedomenia klienta, podľa ekonomických ukazovateľov poisťovne. Podľa môjho názoru toto robia aj teraz a myslím si, že ako obeť, aby to mali na koho zvaliť, im veľmi dobre padla NBS, ktorá práve v tom čase robila u nich kontrolnú činnosť.
4. Ak klient odmietne tieto podmienky – resp. svojvoľné navýšenie poistného (pripomínam, že nie zo zdravotných dôvodov klienta), odmieta automaticky poistenie a tým pádom sa mu poistná suma redukuje.
6. Ak sa klient ohradí, že s týmito podmienkami nesúhlasí a bude sa chcieť riadne súdiť, poisťovňa ustanoví rozhodcovský súd, ktorý spravodlivo uzná, že poisťovňa je v práve!!! Áno, domnievate sa správne. Rozhodcovský súd v PČSP tam má svojho právnika!
7. Ak podpíšete tzv. vernostný bonus (kde Vám dá PČSP smiešnu zľavu 40Sk na poistnom), podpisujete tým zároveň, že súhlasíte s novými všeobecnými podmienkami, kde okrem iného súhlasíte aj s tým, že ak by ste zmluvu zrušili skôr, nebude Vám NIKDY vyplatená odkupná hodnota!
Okrem toho zhodnotenie na takejto poistnej zmluve je 1%, pričom garantovaná technická úroková miera stanovená NBS je pri životnom poistení 2,5%!
Ešte pár dôležitých bodov na záver:
Najnovšie PČSP urobila podľa mňa PODVOD STOROČIA, keď všetkým klientom, ktorí uzavreli poistenie od Mája 2007 a všetkým, ktorí podpísali tzv. vernostný bonus (aj s 10 ročnými zmluvami, ktoré mali oveľa lepšie podmienky) transformuje ich zmluvy na úplne iný produkt ako uzavreli!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!! a trvanie tohto produktu je až do 70r. Prečo?

Pretože všetok doteraz nahromadený kapitál v týchto zmluvách sa spotrebováva na poistné riziko, čím sa PČSP takýmto, podľa môjho názoru podvodným spôsobom zbavila vyplácania, či zhodnocovania peňazí klientov. Ako je to možne? Ako som už vyššie uviedol, klient podpisom zmluvy súhlasí s akýmikoľvek podmienkami, ktoré si PČSP v budúcnosti vymyslí!!! A toto práve PČSP momentálne aj robí.
Ja len doplním, že podľa zákona o poisťovníctve v rámci EÚ môže byť klientovi predaný jedine produkt, ktorý si sám vybral, ktorý vyhovuje jeho potrebám a požiadavkám (na čo slúži zo zákona tzv. analýza potrieb) a s ktorým bol riadne pri podpise zmluvy oboznámený. Ak by toto náhodou obchodník neurobil, hrozí mu pokuta až v miliónoch korún.
A PČSP? ......... Jediným rozhodnutím vedenia, PČSP zmení razom tisíckam klientov ich zmluvy na nechcené produkty a to ešte bez ich VEDOMIA!!!
Toľko z mojej strany. O vnútrofiremných podmienkach, kde Vám stále strhávajú peniaze (a sú to tisíce korún mesačne), kde Vám stále dávajú nejaké sankcie a pokuty, sa nebudem zvlášť rozpisovať, pretože v tomto štádiu mi je to jedno – prišiel som už o dosť.
Všetky tieto podmienky pre klientov sú PODĽA MŇA na hrane zákona až podvodné. Možno sa mýlim (bolo by potrebne preveriť) ale taktiež si myslím, že na svedomí ich majú už známi páni p. ŠKAPINEC s p. TALÁNOM ml., ktorí už mimochodom ,,účinkovali“ v relácií Paľba na TV Markíza, v kauze zmenkový podvod za 7,5 mil. Sk. A v tejto kriminálnej relácií neboli na strane obetí!
Preto VEREJNE VYZÝVAM Národnú Banku Slovenska: PREBOHA urobte už s nimi poriadok!!! Ste jediná inštitúcia, ktorá v medziach zákona SR môže tisícky nič netušiacich klientov zachrániť od praktík tejto podľa mňa KRACHUJÚCEJ poisťovne. Klienti a obchodníci Vám veria a spoliehajú sa na Vás. Ste ich jedinou záchranou. Klienti ani netušia, čo všetko sa na nich pripravilo a ďalej pripravuje. Môžem odprisahať, že toto mi potvrdia stovky obchodníkov a tisícky klientov, ktorí už zažili prístup a komunikáciu tejto ,,firmy“.
Držím všetkým klientom aj obchodníkom palce. Životné poistenie je ušľachtilá vec, ...pokiaľ ho však nepredávate pre PČSP – môj názor.

S pozdravom Bolsomtamajja
Naposledy upravil jarecko : 30.06.08 at 15:58
0 0
Shane Shane

Shane je offline (nepripojený) Shane

skuste tam nieco pridat, mozmo to niekto sleduje...
0 0
Shane Shane

Shane je offline (nepripojený) Shane

ze vraj 15 prispevkov... ccc
0 0
Shane Shane

Shane je offline (nepripojený) Shane

http://palba.markiza.sk/clanok-468479-vybite-poistky

takze tu skuste nieco pridat...
0 0
Ajven Ajven

Ajven je offline (nepripojený) Ajven

Nechcem aby to vyznelo nejako negativne, ale kopirovat sem cely text z inej diskusie jenaozaj zbytocne.

Samozrejme spominane linky sa na tejto stranke uz nachadzaju rovnako ako som na spominaneho byvaleho obchodnika upozornoval v minulosti.


Samozrejme kazda nova informacia je vytana, ale prosim skuste sem radsej vkladat linky a kto ma zaujem si danu informaciu precita, ako kopirovat cele obsiahle texty. Naozaj sa to zbytocne zneprehladnuje. Uz teraz je toto forum dost obsiahle a rastie dost rychlo na to, aby sa stalo naozaj zmatocnym a neprehladnym

Peace
0 0
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

Shane Pozri príspevok
ze vraj 15 prispevkov... ccc
Su tam momentalne 3 (tri) prispevky v diskusii.
0 0
jarecko jarecko

jarecko je offline (nepripojený) jarecko

Ajven Pozri príspevok
Nechcem aby to vyznelo nejako negativne, ale kopirovat sem cely text z inej diskusie jenaozaj zbytocne.

Samozrejme spominane linky sa na tejto stranke uz nachadzaju rovnako ako som na spominaneho byvaleho obchodnika upozornoval v minulosti.


Samozrejme kazda nova informacia je vytana, ale prosim skuste sem radsej vkladat linky a kto ma zaujem si danu informaciu precita, ako kopirovat cele obsiahle texty. Naozaj sa to zbytocne zneprehladnuje. Uz teraz je toto forum dost obsiahle a rastie dost rychlo na to, aby sa stalo naozaj zmatocnym a neprehladnym

Peace
Ajven beriem na vedomie a mozem to zrusit.
0 0
Shane Shane

Shane je offline (nepripojený) Shane

jasne, ja som potreboval 15 mojich prispevkov na zverejnenie toho linku...
0 0
SsMm SsMm

SsMm je offline (nepripojený) SsMm

Asi ste viaceri priamo od telky (od palby) zamierili (palili) na net.
Musim povedat (pisal som to aj ako Stano z Revucej na stranku palbaBODKAmarkizaBODKAsk/clanok-468479-vybite-poistky), ze PALBA TO SPRACOVALA PERFEKTNE.

Zaroven nas pan Hitka ubezpecil, ze "oznamenie o zruseni poistky" este neznamena zanik zmluvy. :-) Tak super. Ziaden problem? :-)
0 0
Shane Shane

Shane je offline (nepripojený) Shane

skoda ze uz mame doma aj seky, ale podla pana hovorcu to este neznamena, ze bola poistka zrusena... asi mu ich musim ist ukazat...
0 0
22480 22480

22480 je offline (nepripojený) 22480

Pan Hitka nevie ani klamat, stacil jeho pohlad, vyraz tvare a oci, to videl aj obycajny laik. Keby sa na ten zaznam pozreli odbornici, tak by povedali, ze klame kazde druhe slovo. A takito klamari a ostatni podvodnici z tejto poistovne ziju z nasich penazi.
A jeho vyjadrenia netreba azda ani komentovat. Najskor tvrdi, ze neexistuje poistenie, cize poistna zmluva, kde garantuju urocenie technickych rezerv 6-timi percentami, no nasledne na to mu to redaktor ukazal takuto poistnu zmluvu. Ked som to pocul ako o tom hovori "slavny" hovorca PCSP, tak mi dvihalo adrenalin v krvi z jeho klamstva, lebo som si bol vedomy, ze moja zmluva taku garanciu obsahuje. A tie dalsie klamstva........ To hovori za vsetko o tejto poistovni. Mali by jej odobrat licenciu a poistny kmen previest na inu, solidnu, poistovnu.
0 0
Saara Saara

Saara je offline (nepripojený) Saara

Z Palby som sa nic nove nedozvedela, takze mozem povedat, ze dnes mi prislo emailom vyjadrenie od bratislavskej advokatky (rozobrala tento pripad na 3 strany). Pise, ze moze zastupovat viacere osoby na strane navrhovatelov (do telefonu mi hovorila, ze aj niekolko desiatok), ale chce sa so mnou (resp. manzelom) stretnut za ucelom dohodnutia dalsieho postupu vo veci. Napisala, ze "Podanie zaloby je dovodne a je tu predpoklad jej uspesnosti".
Prosim, ak ste niekto oslovili inych pravnikov, dajte vediet ako sa vyjadrili a v ktorom meste posobia.
0 0
22480 22480

22480 je offline (nepripojený) 22480

Ak sa podari, tak by som sa mal stretnut s jednym pravnikom na zaklade doporucenia znameho. No tiez bratislavskym. Ak budem mat nejake nove informacie, tak urcite dam vediet.
0 0
tokaiito tokaiito

tokaiito je offline (nepripojený) tokaiito

ja aj s manželkou podľa všetkého poženieme tých niktošov na súd !
zároveň po porade s právničkou sme poslali NBS ako orgánu pre dohľad nad finančným trhom podnet na preskúmanie zákonnosti postupu PČSP voči svojim klientom a podnet na preskúmanie zákonnosti nových VPP zo dňa 21.7.2007
toto im nedarujeme !
jediná iná alternatíva k pokračovaniu poistenia je pre nás , keby nám vrátili VŠETKY peniaze čo sme im za tých 9 rokov natlačili do gágora...
ale na to asi oni nepristanú - takže sa uvidíme asi na súde.
môj odkaz pre všetkých - NEVZDÁVAJTE SA !!!
ak ustúpime , dosiahnu čo chceli.
ale ja im predvediem variáciu na tému "ako sa vinco zaťal"
0 0
reska12345 reska12345

reska12345 je offline (nepripojený) reska12345

Dobry den

som prvy krat na tejto stranke, ale chcem sa (v mene svojej mamy) prihlasit k ludom, ktori su ochotni zalovat Rapid. Kedze sme doteraz poistovni nepodpisali ziaden papier a jasne sa im vzdy odpisali ze nesuhlasime s ich "nadiktovanymi" podmienkami, aj tak nam dnes poslali oznamenie o zaniku poistenia s vyplatou odkupnej hodnoty. Avsak uz si nepojdeme vyzdvihnut sek s odkupnou hodnotou. Samozrejme ze sme ochotne bojovat za nase peniaze, minimalne aspon za poistne, ktore sme za 10 rokov zaplatili. Takze ak bude nieco potrebne tak ma prosim kontaktujte cez mail
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať