Zdieľajte s nami link na články z iných webov. Komentáre k linku budú zoradené podľa počtu hlasov, môžete využiť aj filter komentárov a zobraziť len komentáre od členov ktorých na Porade sledujete.
Najde sa niekto, kto mi pomoze s prekladom abstraktu? Budem velmi vdacny
Text: Predložená bakalárska práca sa zaoberá problematikou štatistického riadenia procesov. Úlohou tejto práce bolo na základe experimentu s balistickou stavebnicou navrhnúť organizáciu cvičenia, ktoré je zamerané na túto problematiku. Prvá časť práce je venovaná základným charakteristikám a metódam štatistiky, ktoré sa využívajú v štatistickom riadení procesov. Druhá časť bližšie popisuje použitú stavebnicu, samotný praktický experiment, spracovanie a vyhodnotenie výsledkov. Posledná časť práce sa venuje návrhu organizácie cvičenia a zhodnotením výhod respektíve nevýhod praktického experimentu.
Pravidlá a tipy
Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte. Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
❤ Buďte priateľskí ❤
Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!
Najde sa niekto, kto mi pomoze s prekladom abstraktu? Budem velmi vdacny
Text: Predložená bakalárska práca sa zaoberá problematikou štatistického riadenia procesov. Úlohou tejto práce bolo na základe experimentu s balistickou stavebnicou navrhnúť organizáciu cvičenia, ktoré je zamerané na túto problematiku. Prvá časť práce je venovaná základným charakteristikám a metódam štatistiky, ktoré sa využívajú v štatistickom riadení procesov. Druhá časť bližšie popisuje použitú stavebnicu, samotný praktický experiment, spracovanie a vyhodnotenie výsledkov. Posledná časť práce sa venuje návrhu organizácie cvičenia a zhodnotením výhod respektíve nevýhod praktického experimentu.
The presented bachelor´s work is handling the area of the statistical process management. The goal of the work was, based on the experiment with the ballistic kit, to propose the exercise organization that is related to this topic. The first part of the work is handling the basic features and methods of the statistics that are used in the statistical process management. The second part is describing in more details the used kit of the practical experiment - processing and evaluating of the results. The last part of the work sets the proposal of the exercise organization and evaluates the advantages and disadvantages of the practical experiment.
The presented bachelor´s work is handling the area of the statistical process management. The goal of the work was, based on the experiment with the ballistic kit, to propose the exercise organization that is related to this topic. The first part of the work is handling the basic features and methods of the statistics that are used in the statistical process management. The second part is describing in more details the used kit of the practical experiment - processing and evaluating of the results. The last part of the work sets the proposal of the exercise organization and evaluates the advantages and disadvantages of the practical experiment.
Aj ja v bakalárskej práci používam slovo "work"...máme to tak napísané v metodike...asi nová móda...a neviete mi niekto poradiť či mám do abstraktu napísať rozsah celej práce, aj neočíslované strany, ktorých mám 57 alebo iba očíslovaných strán, ktorých mám 48?
prosím aj mne niekto pomože s abstraktom lebo už ma ženie terím a nestíham....dakujem
Cieľom bakalárskej práce je poukázať na spoluprácu rodiny a školy v oblasti samotnej školy a žiaka. Jednotlivé kapitoly práce sa týkajú rodiny a školy, a ich samotný vplyv na dieťa (žiaka). Charakterizujeme samotnú rodinu, jej druhy a funkcie. A v daľšom rade poukazujeme na školu, ako na základný činiteľ rozvoja žiaka, no a v poslednom rade porovnávame spoluprácu rodiny a školy v spoločnej spolupráci. Detalnejšie analyzujeme a predstavujeme tieto dve inštitúcie. V závere práce konštatujeme, že uvedené inštitúcie musia spolupracovať aby dosiahli rovnocenné ciele vo výchovno – vzdelávacom procese zo strany školy a žiaka.