Všetkých som úspešne zaregistrovala, no len jedna firma má problém. Grid kartu si má vyzdvihnúť na soc. poisťovni. No ale ..... Klient došiel s tým, že žiadne také somariny teraz neprebiehajú a nech sa konečne začnem prestať vyhovárať. Poviem Vám, 1000 čertov do mňa vstúpilo. No a samozrejme, pani na poisťovni, po mojom telefonáte, vyhlásila, že o ničom takom ešte nepočula, jazýčok jej išiel statočne. Došlo to tak ďaleko, že klient sa to potreboval dokázať, no a ďalšia radosť, ten ich otrasný server mal poruchu. No ja neviem, tie tety na poisťovni sú tak veľmi neschopné, až to bolí. Všetci vieme, že ísť osobne na poisťovňu a "dokázať" im to na papieri je ozaj trápne. Záver celej drámy: som panovačná, tvrdohlavá a neústupná. Zhodnotil klient a tetuška z poisťovne.