Zavrieť

Porady

Reklamácia tovaru

Potrebujem poradiť s následovným problémom
Naša predavavačka v obchode prebrala reklamáciu kufra s tým, že kufor bol kúpený dva mesiace a utrhla sa na ňom rúčka.
Zákazníčka už pri reklamácii tovaru žiadala, aby jej predavačka vrátila peniaze čo ona odmietla s tým, že na vybavenie reklamácie je 30 dní.
Keď sme tovar vzali do skladu zistili sme, že kufor bol už svojpomocne opravovaný. Tak sme jej súčiastku ktorá bola teraz poškodená opravili.
No zákazníčka si opravený kufor nechce prebrať a chce vrátiť peniaze.
Ako teraz ďalej postupovať?
Ďakujem
Usporiadat
bubak99 bubak99

bubak99 je offline (nepripojený) bubak99

Odpovedal som mu co ma spravit a potom som mu napisal ze ma tovar poslat ako to mam v obchodnych podmienkach. Len ten mail co som odpovedal nemam padol mi disk a druhu odpoved ze ma poslat som vylovil v zalohe .
Len tu odpoved na problem neviem dokazat . Aj ked zakaznik poslal mail na SOI s tym ze " dotiahol som to aj tak to nejde" s toho vyplive ze reaguje na moju odpoved nailom. Ale aj tak pravnik SOI prevratil vsetky maily co poslal zakaznik napisal take bludy ze mi vlasi dupkom stavaju. Aj ked zakaznik v mailoch nikde nepise ze "chcem to reklamovat"

Dakujem
0 0
Dáša_ Dáša_

Dáša_ je offline (nepripojený) Dáša_

No a dostal so zo SOI pokutu? A chceš riešiť tú pokutu?
Alebo chces riesit tu reklamáciu?

Ono to zrejme bude celé o dokazovaní toho čo kto a kedy.
0 0
bubak99 bubak99

bubak99 je offline (nepripojený) bubak99

Nemam problem vyriesit reklamaciu i ked je to cele blbost zakaznik videl novsi model tovaru tak chcel odo mna novy model a ked som odmietol tak sa zacal stazovat na SOI
Prislo mi zo SOI ze som nereagoval na reklamaciu tak ze sa zacne proti mne konanie. Zakaznik zatajil vsetky maily odo mna
0 0
profesional profesional

profesional je offline (nepripojený) profesional

Ak chcem robit veci lepsie, musim ich robit uplne inak. Ten kto ma pozna vie, ze ja a konvencne myslenie nejdeme prilis dohromady. ...viac
1. Pani nema narok na vratenie penazi.

2. Ak mate jej adresu, pisomne ju vyzvite aby si vec prevzala nakolko je opravena.

3. Ak si ju do 6 mesiacov neprevezme, mate pravo kufor predata z vytazku uspokojit svoje naklady ktore vyplynuli zo skladovania a zvysok jej musite poslat.

4. Ak kufor nedokazete po 6 mesiacoch predat, mate moznost kufor znicit. Naklady na znicenie bude znasat zakaznicka.

V kazdom pripade ona kupnu cenu nedostane.
0 0
arizona arizona

arizona je offline (nepripojený) arizona

profesional Pozri príspevok
1. Pani nema narok na vratenie penazi.

2. Ak mate jej adresu, pisomne ju vyzvite aby si vec prevzala nakolko je opravena.

3. Ak si ju do 6 mesiacov neprevezme, mate pravo kufor predata z vytazku uspokojit svoje naklady ktore vyplynuli zo skladovania a zvysok jej musite poslat.

4. Ak kufor nedokazete po 6 mesiacoch predat, mate moznost kufor znicit. Naklady na znicenie bude znasat zakaznicka.

V kazdom pripade ona kupnu cenu nedostane.
Odpovedal si na otázku z 2.6.2008
Asi to už je odvtedy vyriešené...
0 0
propo propo

propo je offline (nepripojený) propo

špecialista PO, technik BOZP, inštruktor CO, obchodný zástupca ľahké (plechové) strešné krytiny a trapézové plechy MASLEN s.r.o. ...viac
Ja som na reklamaciu nabijacky na navigaciu musel cakat vyse 2 mesiacov (hoci do 30 dni musia oznamit co je s tym, alebo vymenit). Potom som sa nas.....dil a napisal im list ze to pojde na SOI, nabijacka behom tyzdna prisla.

Cize netreba sa dat, a argumetnovat predajcom.
0 0
Vanda7 Vanda7

Vanda7 je offline (nepripojený) Vanda7

zaujimalo by ma, ako je mozne uplatnit reklamaciu pri prijati tovaru na dobierku, objednala som si mp3 a prisiel mi uplne iny tovar....mam zaslat predajcovi produkt na vlastne naklady? a aka je cakacia doba, na to, kym reklamaciu vybavi, ak sa pripocita este cesta postou a takisto co sa stane ak prijatie zasielky odmietne?
0 0
Vanda7 Vanda7

Vanda7 je offline (nepripojený) Vanda7

dikes moja prava ruka, ze si mi ako vzdy pomohla, este ze ta mam...
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať