System Lovato "podtlakový" má 3 elektromagnetické ventily ,ktoré sa musia všetky naraz otvoriť aby mohol plyn prúdiť do nasavacieho traktu motora,
prvý el mag.ventil je priamo na nádrži , druhý je pred vysokotlakovým filtrom a tretí posledný je priamo na splyńovači,ktorý je vyhrievaný obehom chladiacej kvapaliny a ide z neho plyn do nasavania cez hadicu /tie ventily poznáte podĺa takých modrých valčekov priemeru asi 2 cm/
Je možné že ten posledný ventil sa celkom nedoviera a ked vypnete motor, trocha plynu unikne spätne cez nasavanie do motorového priestoru
a potom do kabíny ,takže je ho cítiť,
robí to len pri studenom,resp.poloteplom motore lebo vtedy RJ dávkuje väčšie dávky plynu,pre udržanie motora v chode
pri uplne zohriatom motore uniky plynu do atmosfery nie sú
nerobil by som z toho problém lebo za normálnych podmienok /utiahnuté všetky rurkové a hadicové spoje/ plyn jednoducho nemože unikať aj vzhľadom na spomínané el.mag ventily na vysokotlakovej časti,ktoré sa uzatvoria IHNEĎ vtedy keďvypnete motor alebo prepnete na benzín.