Zavrieť

Porady

reklamácia dverí

Ahojte,

Mám taký problém, že ako podnikateľ stolár som dodal istej spoločnosti dvere cca pred pol rokom. Sám som ich montoval u konečného spotrebiteľa. teraz som dostal list od spoločnosti, kde ma vyzývajú, aby som dvere demontoval, dobropisoval im FA a vrátil im peniaze.
Navštívil som klientku ktorá má dvere namontované, v čom je problém. Ona mi povedala že dvere sú ok, len má iste spory so spoločnosťou, preto zrušila s nimi zmluvu a vráti im všetko čo od nich mala (nielen dvere).
Od spoločnosti som žiadnu písomnú reklamáciu nedostal, len do telefónu mi povedali, že sú problémy s kvalitou vykonanej práce. (čo teda nezhoduje s mienkou klientky)
Majú nárok odo mňa žiadať peniaze? Ak by sa fakt vyskitli nedostatky kvality, nestačí ak ich odstránim?
Poraďte mi prosím....
Pravidlá a tipy
  • Každý móže napísať len 1 odpoveď. Neskor mozete svoju odpoveď vylepšiť.
  • Odpoveď má priniesť riešenie na otázku, vyvarujte sa hodnotenia otázky.
  • Odpoveď má byť viac o faktoch ako o názoroch.
Dalšie pravidla a tipy
    Ak potrebujete v otázke niečo upresniť, najskôr sa spýtajte na podrobnosti.
    Koncept slúži na uloženie rozpracovanej odpovede, koncept sa zobrazuje len Vám, až kým ho nezverejníte.
    Ak máte podobnú otázku, založte Novú otázku alebo Súvisiacu otázku.
    ❤ Buďte priateľskí ❤
    Sme súčasťou jednej komunity, ktorá si chce vzájomne pomáhať, rozdieľnosť je vítaná ak neubližuje!

    Porady, ktoré by vás mohli zaujímať

    Prihláste sa a sledujte len tie Porady, ktoré Vás zaujímajú.