Zavrieť

Porady

žalúdočná nervozita, psychika, ........?

Prajem vsetkým pekný den.........
mám tu jeden problémik a zároveň pár otázok...
Som študent VŠ - a zakaždým cez skúškové - resp. v den skúšky mávam neskutočné problémy - môžem robiť čokoľvek - jesť hocičo, alebo nejesť nič....je to uplne jedno - vždy ráno mám črevné, resp. žalúdočné problémy...
zatial som to riešil len čiernym uhlím...... no je to len provizórne....
osobne si myslim, že to má aj niečo s psychikou - bo aj ked je to primitívna skúška, "vôbec sa toho nebojím", naučený som ......... aj tak to vždy vyzerá tak isto......
a určite si viete predstaviť, ako je to nepríjemné, ked máte hentaké problémy cez test.......
NEVIEM - kto má s niečím podobným skúsenosti - uvítal by som rady, resp - liečbu, lieky....... po doktoroch nemám náladu moc behať, tak ak viete o niečom voľnopredajnom.........
VDAKA !!!
Usporiadat
diabol4 diabol4

diabol4 je offline (nepripojený) diabol4

Mala som tiež problémy zo žalúdkom, tupé bolesti a pod. Pomohol mi homeopatický prostriedok Gastrocynésine. Lekárka mi odporučila brať ho najmenej 3 mesiace. Brala som ho dlhšie a teraz som úplne bez bolestí a problémov.
0 0
pepsikova pepsikova

pepsikova je offline (nepripojený) pepsikova

...originál...
V lekárni dostať na voľno "SEDATIF PC",je to dobrý prípravok,homeopatikum,neuspáva ale ukľudnuje organizmus,skúsila som ho na sebe,keď sme mali písať prvú písomku.(stojí asi 78.-)
0 0
sybila3 sybila3

sybila3 je offline (nepripojený) sybila3