Zavrieť

Porady

Dávka v hmotnej nudzi

Dobrý deň, chcel by som vedieť či mám nárok na dávku hmotnej nudze, keď celkový príjem dosahujeme 10635 Sk. Sme manželia, žijeme v spoločnej domacnosti s dvoma nezaopatrovanymi deťmi. Dakujem.
Usporiadat
Xanti Xanti

Xanti je offline (nepripojený) Xanti

22Lenuska22 Pozri príspevok
Dobry den chcela by som sa spytat ci mame narok na davky v hmotnej nudzi ak je môj plat okolo 280 eur manzel uz nepracuje ale od januara pobera podporu v nezamestnanosti to je cca 400 eur mam dve nezaopatrene deti studujuce na strednej skole(18,16) ?
Nie za týchto podmienok nemáte nárok na dávku v hmotnej núdzi. Ak mng. skončí poberanie podpory a nenájde si prácu tak potom vám výjde dávka v hmotnej núdzi vo výške cca 44,8 €.

zdroj : http://www.upsvar.sk/socialne-veci-a...ml?page_id=226
dávka v hmotnej núdzi pre dvojicu s dvoma deťmi ... 157,60 eur
príspevok na zdrav. starostlivosť 2e na osobu tj..........8,00 eur
príspevok na bývanie ...........................................89,20 €
suma sumárum .................................................. .254,80 €

Za príjem sa nepovažuje 25% z príjmu zo závislej činnosti tj. z 280 eur tvojho platu sa pre účely dávky v hmotnej núdzi nebude brať v úvahu 25 % tj. ako keby si dostala výplatu 210 e takže dávka v hmotnej núdzi potom výjde cca rozdielom 254,80-210 eur tj ..... 44,80 €
1 0
Sulík Sulík

Sulík je offline (nepripojený) Sulík

Dobry den chcel by som sa spytat ci mame narok na davky v hmotnej nudzi ak je môj čiastočny invalidny dochodok 150 eur a manzelka ktora pracuje ma cca 350 eur mame dve nezaopatrene deti studujuce na strednej skole a zakladnej škole(18,13) ?A ešte či sa dotoho ráta aj kompenzácia na stravu vo výške 33 eur ktore poberám k tomu?
0 0
katka50 katka50

katka50 je offline (nepripojený) katka50

Sulík Pozri príspevok