Zdravim
Nastupila som do novej prace a mala by som mat na starosti rozdelovanie stravnych listkov. Kedze v tom maju dost chaos, rada by som do toho zaviedla nejaky rozumny system. Este som to vsak nikdy nerobila. Existuje niejaky predpis ako rozdelovat listky?
Viem, ze zamestnanci, ktori boli na PN, alebo mali dovolenku nemaju narok na stravne listky za dane dni. Tu to vsak robia tak, ze zamestnanci dostavaju kazdy mesiac 20ks listkov v hodnote 90 Sk a spolu zaplatia 700 sk. Jeden mesiac vynechaju aby vyrovnali dovolenku za cely rok. Je to vsak dost chaoticke, lebo kazdy si moze vybrat ktorykolvek mesiac.
Neviem, ci treba lisky ratat za predchadzajuci mesiac, alebo za nasledujuci mesiac a akym sposobom potom odcitat dovolenku a PN.
Ak som nastupila 20.10. mam narok na 10 listkov spatne, alebo aj na listky za november?
Dakujem