Vladimír Ozimý Faktúru vystavenú k ERP dokladu nech si eviduje dodávateľ len evidenčne...predsa logicky nezaevidujem si niečo do účtovníctva dvakrát...ale pre účely DPH je povinný vystaviť faktúru keďže dodal tovar a nevystavil faktúru (ERP nie je Fa nad 50000)
To je všetko v poriadku, len čo s dátumami, keď mám mesačný sklz medzi bločikom z ERP a faktúrou...?
A čo takéto riešenie?
Do konca mesiaca október sme u tohto dodávateľa odobrali ešte neaký tovar. Odberateľ vystaví faktúru na tovar z bločika + tovar dobraný so zdaniteľným plnením 31. 10. 2008 - čo by malo byť v poriadku.
Blok z ERP s dátumom 6.10.08 bude ako platba - záloha na tovar, ktorá bude vyúčtovaná konečnou mesačnou faktúrou + doplatok.
Dodávateľ si interným dokladom vyjme blok z ERP zo zdaniteľných plnení a ponechá v DPH len celkovú vyúčtovaciu faktúru.
Prosím o váš názor, ďakujem