Dobrý deň, mám z tohoto už veľký chaos. Potrebovala by som poradiť v týchto prípadoch, či je potreba používať ERP:
1.) účtovníčka, ktorá vystavuje fa za služby - príjma úhradu aj v hotovosti (musí používať erp?-nenašla som to v prílohe č.1 k zákonu),
2.) colné-špedičné služby - vystavujú fa, tiež sú úhrady niekedy v hotovosti, alebo príde šofér, dá si vypísať cmr a vystavíme im len paragón -hotovostný doklad - nie faktúru, platba je v hotovosti.
3.) oprava autoskiel - väčšinou sa platí bezhotovostnou výmenou, že firma zaplatí iba dph v hotovosti a poisťovňa pošle zvyšok na účet
4.) krajčírska dieľňa - predáva hotové výrobky na faktúru (úhrady bývajú väčšinou prevodom)
Moc ďakujem. Už som to tu počítala, ale stále som si neni istá, či tomu aj vôbec chápem.