Zavrieť

Porady

Kávovar Dolce Gusto

Ahojte, chceme na Vianoce kúpiť kávovar do 3tis. Kukali sme Dolce Gusto, ale vôbec sme nenasli naň žiadnu diskusiu, či je dobrý, alebo nie. Tomu čo to chceme kúpiť má veľmi rád kávu. Chcem sa spýtať či mi niekto nevie poradiť ohľadne kávovarov, že s ktorým kávovarom je najmenej práce čo sa týka údržby a ktorý sa tak oplatí. Tento Dolcee Gusto ma jedinú nevýhodu. V predajni nám povedali, že do toho idú originál kapsule, že obyčajná káva tam nemôže ísť.
Usporiadat
truch truch

truch je offline (nepripojený) truch

Darica Pozri príspevok
Prosím vas , kde sa dajú kupit najlacneksie kapsule? Dakujem
Kapsule majú rovnakú cenu, aj pri kúpe cez net. Treba si vyhliadnuť akciu, nedávno bola v Bille a kúpiť si kapsule do zásoby /cca -0,5€/.
Inak teraz je novinka Cortado, je fakt výborná
Erosuto,myslím, že kapsule vyrába len Nestle, o iných som zatiaľ nepočula.
4 0
vieragash vieragash

vieragash je offline (nepripojený) vieragash

jankazb Pozri príspevok
Ten nový dizajn je fantastický. Biely je pre mňa láska na prvý pohľad. Počkám ale až tá cena bude polovičná .
ANO, ANO. Kavu sice velmi nepijem, ale chystam sa kupit presne ten biely, leskly a hnedym vnutrom. Cisto kvoli dizajnu, je nadherny, hned som sa donho zamilovala.
0 0
olybaba olybaba

olybaba je offline (nepripojený) olybaba

zla skusenost

- kavovar kupeny august 2009
- oktober 2010 nefuncny - netaha vodu, reklamacia v zarucnej lehote
- opraveny za 7 dni
- maj 2011 opat nefunkcny, ta ista zavada - netaha vodu, odniesla som ako opatovnu reklamaciu v zarucnej dobe
- cakam

- v predajni mi povedali, ze zaruka na kavovar plati 2 roky + doba ked bol tovar v reklamacnej oprave
- keby sa kavovar opat pokazil po uplynuti tejto doby, zial ....
- mozem ho ...
- kupit si novy
1 0
Gina Er Gina Er

Gina Er je offline (nepripojený) Gina Er

robin78 Pozri príspevok
od kupy tohto kavovaru ma odradzal jeden fakt a to, ze v naplniach je instantna kava
neviem,či je táto téma ešte aktuálna,ale káva v kapsuliach nie je instantná.
0 0
Matasias Matasias

Matasias je offline (nepripojený) Matasias

Študent :)
Tak tak. V kapsuliach je 100%-na arabica skvelej chuti.
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

olybaba Pozri príspevok
zla skusenost

- kavovar kupeny august 2009
- oktober 2010 nefuncny - netaha vodu, reklamacia v zarucnej lehote
- opraveny za 7 dni
- maj 2011 opat nefunkcny, ta ista zavada - netaha vodu, odniesla som ako opatovnu reklamaciu v zarucnej dobe
- cakam

- v predajni mi povedali, ze zaruka na kavovar plati 2 roky + doba ked bol tovar v reklamacnej oprave
- keby sa kavovar opat pokazil po uplynuti tejto doby, zial ....
- mozem ho ...
- kupit si novy
no moment, nie je to tak, že ak reklamuješ v záručnej dobe tak na túto závadu sa ti ráta záručná doba od dátumu prevzatia z opravy (len teraz neviem, či je to 6 mesiacov alebo 2 roky). t.j. ak od v júni 2011 vybavia reklamáciu tak do júna 2013 ak sa prejaví neťahanie vody budú musieť opravovať...
0 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

Ice dive Pozri príspevok
no moment, nie je to tak, že ak reklamuješ v záručnej dobe tak na túto závadu sa ti ráta záručná doba od dátumu prevzatia z opravy (len teraz neviem, či je to 6 mesiacov alebo 2 roky). t.j. ak od v júni 2011 vybavia reklamáciu tak do júna 2013 ak sa prejaví neťahanie vody budú musieť opravovať...
tak to urcite nie ...
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

tak to urcite nie ...

isto????

http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

AKO REKLAMOVAŤ



V prípade, že sa na výrobku vyskytne vada, ktorú ste nezavinili, doporučujeme ho reklamovať.

Zapamätajte si:

Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie.
S výnimkou prípadov, keď je na vykonanie opravy určená iná osoba reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkárni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik
Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou veci alebo jej časti, začína plynúť nová záručná doba (môže sa stať, že na niektorú časť bude dlhšia záručná doba, ako na ostatné časti)
1 0
bubkoch bubkoch

bubkoch je offline (nepripojený) bubkoch

Ice dive Pozri príspevok
tak to urcite nie ...

isto????

http://www.pravaspotrebitela.sk/inde...hures&itemid=9

AKO REKLAMOVAŤ



V prípade, že sa na výrobku vyskytne vada, ktorú ste nezavinili, doporučujeme ho reklamovať.

Zapamätajte si:

Partnerom pre vybavovanie reklamácie je vždy predajca, ten má konečné slovo pri rozhodovaní o vybavení reklamácie.
S výnimkou prípadov, keď je na vykonanie opravy určená iná osoba reklamáciu môžete uplatniť v ktorejkoľvek prevádzkárni, v ktorej je prijatie reklamácie možné s ohľadom na sortiment predávaného tovaru alebo poskytovaných služieb, prípadne aj na mieste, odkiaľ riadi svoj podnik
Ak výrobok kvôli vade reklamujete do 6 mesiacov od zakúpenia, podľa zákona sa to vníma tak, že vada existovala už v čase predaja a je na predajcovi, aby dokázal, že vada nie je na jeho strane – mal by to doložiť nezávislým znaleckým posudkom.
Predávajúci alebo ním poverený pracovník by mal o reklamácii rozhodnúť ihneď, v zložitých prípadoch do troch pracovných dní. Do tejto lehoty sa nezapočítava čas potrebný na odborné posúdenie vady. Vybavenie reklamácie však nesmie trvať dlhšie ako 30 dní. Po uplynutí tejto lehoty má spotrebiteľ rovnaké práva, akoby išlo o vadu, ktorú nemožno odstrániť. Ak ide o vadu, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby sa vec mohla riadne užívať ako vec bez vady, má kupujúci právo na výmenu veci alebo má právo od zmluvy odstúpiť. Tie isté práva prislúchajú kupujúcemu, ak ide síce o odstrániteľné vady, ak však kupujúci nemôže pre opätovné vyskytnutie sa vady po oprave (v zmysle judikatúry sa za takú považuje spravidla vec, u ktorej sa vyskytla taká istá vada po jej aspoň dvoch predchádzajúcich opravách) alebo pre väčší počet vád vec riadne užívať (posúdenie tejto otázky závisí na okolnostiach konkrétneho prípadu).
Ak predajca reklamáciu vybaví výmenou veci alebo jej časti, začína plynúť nová záručná doba (môže sa stať, že na niektorú časť bude dlhšia záručná doba, ako na ostatné časti)
no vsak ale tu sa pise celkom nieco ine ako si tvrdil v predchadzajucom prispevku ...

priklad: nove auto, po pol roku nestartuje ... chyba moze byt rozna, napr. palivove čerpadlo, riadiaca jednotka, alebo nejaky snimač ...
chybu odstrania vymenou sučiastky ...
podla tvojho prveho prispevku zacina plynut nova zaručna doba na diagnozu "auto neštartuje" bez ohladu na pričinu (alias "neťahanie vody budú musieť opravovať"), kdežto podla posledneho prispevku sa nova zaruka vztahuje len na vymenenu časť, t.j. napr. len na nove palivove čerpadlo (alias nejake tesnenie v kavovari) ...
0 0
Ice dive Ice dive

Ice dive je offline (nepripojený) Ice dive

bubkoch Pozri príspevok
no vsak ale tu sa pise celkom nieco ine ako si tvrdil v predchadzajucom prispevku ...

priklad: nove auto, po pol roku nestartuje ... chyba moze byt rozna, napr. palivove čerpadlo, riadiaca jednotka, alebo nejaky snimač ...
chybu odstrania vymenou sučiastky ...
podla tvojho prveho prispevku zacina plynut nova zaručna doba na diagnozu "auto neštartuje" bez ohladu na pričinu (alias "neťahanie vody budú musieť opravovať"), kdežto podla posledneho prispevku sa nova zaruka vztahuje len na vymenenu časť, t.j. napr. len na nove palivove čerpadlo (alias nejake tesnenie v kavovari) ...
no asi sa nechápeme... hovorím stále o tom istom... v prípade, že sa niečo reklamuje a reklamácia je vybavená výmenou súčiastky tak na súčiastku resp. na závadu sa vzťahuje nová dvojročná záručná lehota...

t.j. zákazník nie je technik resp. vie určiť vadu výrobku len tak "neťahá vodu" ale závada môže byť v X dôvodoch (vadné čerpadlo, vadná hadička na prívod vody a pod.) a ak sa závada prejaví 3x po sebe je to dôvod na odstúpenie od zmluvy, avšak ak by servis vždy povedal teraz to bolo vadné čerpadlo, potom hadička avšak navonok by mal výrobok stále tú istú závadu neťahanie vody, zákazník môže odstúpiť od zmluvy... nakoľko zákon je na strane spotrebiteľa a zákazník nemá ako dokázať že vadu spôsobilo vždy niečo iné ako tvrdí výrobca... on vidí len dôsledok danej poruchy- neťahanie vody...
0 0
aglv aglv

aglv je offline (nepripojený) aglv

Kávovar Dolce gusto som dostala ako darček a som s ním zatiaľ spokojná. Problém mám len zohnať všetky druhy káv aby sme ochutnali a zistili ktorá nám bude najviac vyhovovať. Keďže na stránke dolce gusto majú typ platby len cez kartu nemôžem ju cez nich objednať. Poradíte mi nejakú stránku kde je dobrá cena a majú všetky druhy? Všimla som si že v Čechách je lacnejšia.Keďže som z malého mesta ˇhypermarkety u nás veľký výber nemajú.
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
aglv Pozri príspevok
Kávovar Dolce gusto som dostala ako darček a som s ním zatiaľ spokojná. Problém mám len zohnať všetky druhy káv aby sme ochutnali a zistili ktorá nám bude najviac vyhovovať. Keďže na stránke dolce gusto majú typ platby len cez kartu nemôžem ju cez nich objednať. Poradíte mi nejakú stránku kde je dobrá cena a majú všetky druhy? Všimla som si že v Čechách je lacnejšia.Keďže som z malého mesta ˇhypermarkety u nás veľký výber nemajú.
TPD, ma dojem, že stale cca 4,70 € za 1 balenie, alebo BA-Rača, obchod v nakupnom stredisku na Puchovskej, Planeo sa to nazyva (http://www.planeoelektro.sk/planeo-e...ratislava-raca ) balenie po 4,99€. No a potom Billa zvykne raz za 1 mesiac urobiť ceny cca 4,70€ (trva to asi 4 dni). No mame kavovar od konca maja, takže mam iba kratke skusenosti.
Jaj, vraj aj Kaufland ma občas akcie ako Billa, no ja som už prišiel neskoro.
Naposledy upravil duves : 16.08.11 at 18:22
1 0
ivetaŽ ivetaŽ

ivetaŽ je offline (nepripojený) ivetaŽ

Dnes začala akcia v Hypernove. Náplne dostať po 3,89 EUR.
2 0
aglv aglv

aglv je offline (nepripojený) aglv

Neskúšali ste niekto dať namiesto kapsule Dolce gusto kapsulu kávy Lavanza alebo nejakú inú? Veď systém je rovnaký len veľkosť kapsuly môže byť menšia.
0 0
aglv aglv

aglv je offline (nepripojený) aglv

Ďakujem za typ. Letáky veľmi nesledujem. Hneď som utekala kúpiť veď cena je výhodná oproti bežnej.
0 0
lujza.j lujza.j

lujza.j je offline (nepripojený) lujza.j

aglv Pozri príspevok
Neskúšali ste niekto dať namiesto kapsule Dolce gusto kapsulu kávy Lavanza alebo nejakú inú? Veď systém je rovnaký len veľkosť kapsuly môže byť menšia.
ved vyskúšaj a potom daj ostatným vedieť
0 0
duves duves

duves je offline (nepripojený) duves

Niekto
Kaufland ma teraz akciu. Krabica po 4,30€, maželka mi referovala.
0 0

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať