Ahojte.
Neviem či mi bude vedieť niekto poradiť, bola by som vďačná.
Naša firma vstupuje do likvidácie dňom 1.4.2009. Keďže máme veľa majetku,
chceme ho čo najrýchlejšie predať. Už sme sa aj dohodli s materskou firmou,
že to od nás odkúpia. Ja som vystavila faktúru 19.11.2008 na predaj majetku do iného členského štátu - jedná sa o Rumunsko. Ale nevedela som, že
ten majetok u nás ešte zostane a bude sa u nás používať až do februára 2009. Už som ten všetok majetok zlikvidovala, aj vysporiadala ohľadne
odpisov a pod. Teraz nás upozornila auditorka že musíme odviesť DPH z
toho majetku čo u nás zostal. A teraz by som potrebovala radu ako to čo
najvhodnejšie vysporiadať. Či vystaviť na tú faktúru dobropis, alebo ako,
lebo suma ktorú by sme museli odviesť štátu by bola cez 3 mil. Sk. Alebo
to dať na nejaké príjmy budúcich období alebo ak vie niekto poradiť, prosím.
Ďakujem vopred.