Zavrieť

Porady

CÚP 2009 - Cenník účtovných prác na rok 2009

som

Anketa: Pomohol Vám cenník na zvýšenie cien za účtovné práce na rok 2009?

Počet hlasujúcich
121. Na účasť v tejto ankete nemáte prístupové práva.
  • Áno

    108 89.26%
  • Nie

    6 4.96%
  • Iné - čo?

    8 6.61%
Hlasovanie s viacerými možnosťami.
Tak ako som sľúbila, tak konečne prikladám svoj návrh na cenník účtovných prác pre rok 2009.
Vychádzala som aj z podkladov podľa tabuľky - priemer SR, ktoré spracoval m.r. "smith" prepočítaním na EUR.
Bola by som rada, ak by boli k nemu rozumné pripomienky, návrhy, popripade kritiky, aby sme mohli raz vypracovať jednotný cenník pre našu prácu.
Usporiadat
robin1 robin1

robin1 je offline (nepripojený) robin1

Cena je za 8 mesiacov+DDPDPH.
Ešte som sa s ním nedohodla, stále zvažujem, či sa mi oplatia tie "nervy", keď firma krachuje a neplatí svoje záväzky. Nie všetky peniaze totiž stoja zato, i keď je to možno zaujímavá suma. Som vďačná za každú vašu radu.
Pekný deň aj víkendík.
0 0
liba2 liba2

liba2 je offline (nepripojený) liba2

robin1 Pozri príspevok
Cena je za 8 mesiacov+DDPDPH.
Ešte som sa s ním nedohodla, stále zvažujem, či sa mi oplatia tie "nervy", keď firma krachuje a neplatí svoje záväzky. Nie všetky peniaze totiž stoja zato, i keď je to možno zaujímavá suma. Som vďačná za každú vašu radu.
Pekný deň aj víkendík.
Dohodni sa na preddavku za tie staré mesiace, žiadala by som najmenej 50% vopred (to z dôvodu, že firma krachuje, nemáš záruku, či o 3 mesiace bude mať na zaplatenie).
0 0
m.hladka m.hladka

m.hladka je offline (nepripojený) m.hladka

som
Ja by som si celých 8 mesiacov pýtala dopredu, ináč by som ani nezačala.
0 0
robin1 robin1

robin1 je offline (nepripojený) robin1

m.hladka Pozri príspevok
Ja by som si celých 8 mesiacov pýtala dopredu, ináč by som ani nezačala.
Tiež nad tým rozmýšľam. Nie som ešte ani presvedčená, či to vezmem - je tam viac problémov, žiadne smernice, chýbajú zápisy z VZ, zostatok v pokladni z roku 2008 500.tis SKK...
Nemám sa s kým poradiť a som veľmi rada že "Vás mám".
0 0
robin1 robin1

robin1 je offline (nepripojený) robin1

Tak som sa nakoniec s ním nedohodla, so zálohou nesúhlasil a ja aspoň nebudem v jeho "zozname záväzkov". Pekný deň aj celý týždeň.
0 0
Jana2004 Jana2004

Jana2004 je offline (nepripojený) Jana2004

Smrad jeden, určite nemal v úmysle Ti ani zaplatiť. Len by si sa nadrela. Aj ja som na takého "fičúra" raz natrafila a nezaplatil do dnes.
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

skusim aj tu sa opytat...

kolko pytat pri platcovi dph, mesacnom pocte poloziek 644 (faktury a pokladnicne doklady pocitane na kusy, bv a id ako pocet zapisov MD/D, napr. 1ks ID kde je 10 riadkov zauctovanych MD/D je pocitane ako 10 poloziek, ale fa ktora je vdaka softu rozuctovana niekedy aj na 4 riadky so zapismi x/D, MD/x je pocitana ako jeden kus) a 9 zamestnancov...

mam tri moznosti:
- plne externe, na svojom softe, svoje kanc.potreby, 1x tyzdene zobrat doklady
- "poloexterne", t.j. v priestoroch firmy, na ich softe, ich kanc.potreby, 2-3x tyzdenne
- na pracovny pomer, bez miezd, kazdy den na 4h
0 0
m.hladka m.hladka

m.hladka je offline (nepripojený) m.hladka

som
Pozor, pozor dievčatá - aj to sa stáva ....
0 0
Janiela Janiela

Janiela je offline (nepripojený) Janiela

jednoduchý človek, ako ostatní ...viac
Jana2004 Pozri príspevok
Smrad jeden, určite nemal v úmysle Ti ani zaplatiť. Len by si sa nadrela. Aj ja som na takého "fičúra" raz natrafila a nezaplatil do dnes.
Mne dodnes takto nezaplatili dve firmy, zhodou okolností švagrovia. Jeden z nich sa vyjadril, že takto si to nepredstavoval, mali by sme sa rozumne dohodnúť, mzdy za 100,- Sk a pod. Tak mi "nariadil", po jeho úhrade vo výške pol faktúrovanej sumy prerobiť moju fa a bude všetko OK.

Veľmi ďakujem za tento cenník, ozaj pomáha.
0 0
jess jess

jess je offline (nepripojený) jess

žienka
Áno, švagrovia sú tí "najlepší" obchodní partneri, čo sa týka platenia za služby !!! Aj ten môj všetkým platí, len ja som na úplnom konci zoznamu. Ešteže si ceny držím .
0 0
retko retko

retko je offline (nepripojený) retko

posuskajte kolko by to asi vyslo (neberte to ako ponuku):
totizto pozeral som stranky firiem ktore robia PU a nad 100 poloziek vacsinou pytali okolo 200-300 eur (co sa mi zda dost penazi za v prepocte 4-5 poloziek denne), kedze este len zacinam podnikat.

takze predstavme si situaciu:
s.r.o., neplatca DPH, bez zamestnancov, ziadne leasingy/najmy/..., iba nakup + predaj tovaru + nahrady za pouzivanie sukr. osobneho auta, + nakup baliacich potrieb (papier, obalky, ...) a ine drobnosti aj to tak raz za mesiac.
- pohyby na pokladni: cca 50 ks/mesiac
- vydane faktury (vsetko platba na ucet): cca 120 ks/mesiac (t.j. 120 x postou odoslana zasielka s tovarom)
- 1x za mesiac preplatenie nahrad za pouzivanie auta
ziadne DPH ani mzdy. kolko ma to moze stat ?

je v tych cenach zaratane komplet uctovnictvo - penazny dennik, kniha prijatých a vystavených faktúr, sklad, evidencia majetku, ... ? alebo za to sa priplaca tiez podla poctu poloziek v jednotlivych tychto dokumentoch ?
Naposledy upravil retko : 28.08.09 at 05:42
0 0
Lenka1979 Lenka1979

Lenka1979 je offline (nepripojený) Lenka1979

najlepšie spoznať osobne :-) ...viac
Na začiatku tejto témy je vložená tabuľka-cenník prác, pozri si ju poriadne.
Buď si stanovíš paušálne cenu za mesiac bez ohľadu na počet položiek, alebo si určíš rozmedzie od-do... koľko budeš faktúrovať za položku zaúčtovanú v denníku. Tam je to pekne napísané, prepočítaj si, predstavu koľko by si za to chcel musíš mať predovšetkým Ty sám.

retko Pozri príspevok
posuskajte kolko by to asi vyslo (neberte to ako ponuku):
totizto pozeral som stranky firiem ktore robia PU a nad 100 poloziek vacsinou pytali okolo 200-300 eur (co sa mi zda dost penazi za v prepocte 4-5 poloziek denne), kedze este len zacinam podnikat.

takze predstavme si situaciu:
s.r.o., neplatca DPH, bez zamestnancov, ziadne leasingy/najmy/..., iba nakup + predaj tovaru + nahrady za pouzivanie sukr. osobneho auta, + nakup baliacich potrieb (papier, obalky, ...) a ine drobnosti aj to tak raz za mesiac.
- pohyby na pokladni: cca 50 ks/mesiac
- vydane faktury (vsetko platba na ucet): cca 120 ks/mesiac (t.j. 120 x postou odoslana zasielka s tovarom)
- 1x za mesiac preplatenie nahrad za pouzivanie auta
ziadne DPH ani mzdy. kolko ma to moze stat ?

je v tych cenach zaratane komplet uctovnictvo - penazny dennik, kniha prijatých a vystavených faktúr, sklad, evidencia majetku, ... ? alebo za to sa priplaca tiez podla poctu poloziek v jednotlivych tychto dokumentoch ?
0 0
retko retko

retko je offline (nepripojený) retko

ano, tabulku som studoval uz viackrat, neviem nakolko je smerodajna a pre koho, pretoze som videl aj 2x take ceny za pausal (s malym poctom poloziek) a pod, ale aj taka odpoved mi trochu pomohla.

je to vec dohody 2 stran, samozrejme ja by som logicky chcel aby to bolo co najmenej, druha strana zase aby sa jej oplatilo venovat tomu svoj cas za tie peniaze. tak sa skusim spytam este inac, kebyze poviem takych 100-120 eur/mesiac, je to realne alebo je to urazka prip. kludne sa to da az za menej ? neberte to ako ponuku, len ako otazku ci je to realne. ako to tu citam, mnohi robia aj za mensie odmenu, resp. ovela viac prace.
0 0
Lenka1979 Lenka1979

Lenka1979 je offline (nepripojený) Lenka1979

najlepšie spoznať osobne :-) ...viac
retko Pozri príspevok
ano, tabulku som studoval uz viackrat, neviem nakolko je smerodajna a pre koho, pretoze som videl aj 2x take ceny za pausal (s malym poctom poloziek) a pod, ale aj taka odpoved mi trochu pomohla.

je to vec dohody 2 stran, samozrejme ja by som logicky chcel aby to bolo co najmenej, druha strana zase aby sa jej oplatilo venovat tomu svoj cas za tie peniaze. tak sa skusim spytam este inac, kebyze poviem takych 100-120 eur/mesiac, je to realne alebo je to urazka prip. kludne sa to da az za menej ? neberte to ako ponuku, len ako otazku ci je to realne. ako to tu citam, mnohi robia aj za mensie odmenu, resp. ovela viac prace.

.. teraz neviem... Ty si klient ktorý si chce dať robiť účtovníctvo alebo si účtovník,ktorý robí účtovníctvo???
Ak sa dohodnete.... je to vec dohody ako píšeš... kľudne aj za 120€.
0 0
andreaS andreaS

andreaS je offline (nepripojený) andreaS

a prijate faktury ziadne? resp. kupuje sa len na hotovost (ale tam je aj tak pre evidenciu lepsie oddelit fa a blok o uhrade, cize su to vlastne 2 doklady)...

otazne je v akom programe sa tvoria faktury a v akom uctuje uctovnik... ale skontrolovat ich aj tak treba...

pri takom mnozstve dokladov ani nevznikne povinnost stat sa platcom dph?

Len tak zbezne podla poctu dokladov mi to vychadza takto:

pokladna: 50ks mesacne (co je tam zahrnute? aj uctovanie trzieb ERP ak sa cez nu uctuje?)

vytavene faktury: 120 ks mesacne

dosle faktury: ?

bankovy vypis: odhadom cca 120-150 (ako pises uhrada vyslych fa je vylucne na BU, ale nevieme ako hradis dosle faktury, ci su, alebo je to hotovost)

interne doklady: na tie netreba zabudat, urcite treba viest sklad, tak daky ten pohyb tu vznikne, plus este samotna praca so skladovou evidenciu... odhadom cca 10 poloziek mesacne...
-------------
dopln doklady a potom to spocitame na idealnu sumu
0 0
nela07 nela07

nela07 je offline (nepripojený) nela07

Pozri si len cenu za 1 položku - PÚ - neplatiteľ DPH -min 0,81 EUR za položku a max. 0,96 EUR za položku - už len za tých 120 faktúr za mesiac je to min. 97 EUR a kde sú ešte ostatné položky, ktoré treba zaúčtovať - pokladničné doklady, banka, záväzky (napr. voči daňovému úradu),interné doklady, ak sú potrebné a nakoniec ešte potom treba rátať, ak ide o takéto položkovité platby aj s cenou za vyhotovenie daňového priznania a účtovných výkazov. Takže cena 100-120 Eur za mesiac je podľa môjho názoru nízka.
0 0
cloe cloe

cloe je offline (nepripojený) cloe

Som najskôr človek až potom účtovník! ...viac
nela07 Pozri príspevok
Pozri si len cenu za 1 položku - PÚ - neplatiteľ DPH -min 0,81 EUR za položku a max. 0,96 EUR za položku - už len za tých 120 faktúr za mesiac je to min. 97 EUR a kde sú ešte ostatné položky, ktoré treba zaúčtovať - pokladničné doklady, banka, záväzky (napr. voči daňovému úradu),interné doklady, ak sú potrebné a nakoniec ešte potom treba rátať, ak ide o takéto položkovité platby aj s cenou za vyhotovenie daňového priznania a účtovných výkazov. Takže cena 100-120 Eur za mesiac je podľa môjho názoru nízka.
Súhlasím, je to nízka cena, za podobnú firmu momentálne beriem 220 € /Západosl. kraj/.
0 0
retko retko

retko je offline (nepripojený) retko

dosle faktury nie su, plati sa v hotovosti z pokladne, kupne zmluvy od sukr. osob
stat sa platcom DPH urcite nie
zaväzky mi žiadne nenapadnú

takže sa treba teda pohybovať skôr niekde okolo 200eur/mes, ok vďaka, to sa ešte dá, dvihnem ceny o 50centov
0 0
m.hladka m.hladka

m.hladka je offline (nepripojený) m.hladka

som
retko Pozri príspevok
dosle faktury nie su, plati sa v hotovosti z pokladne, kupne zmluvy od sukr. osob
stat sa platcom DPH urcite nie
zaväzky mi žiadne nenapadnú

takže sa treba teda pohybovať skôr niekde okolo 200eur/mes, ok vďaka, to sa ešte dá, dvihnem ceny o 50centov
A čo fa: telefón - mobil, internét, popr.nájom ....?
0 0
retko retko

retko je offline (nepripojený) retko

faktury budu platene na ucet, preco by sa 1 penazny pohyb mal uctovat dvakrat, raz ako faktura a raz z vypisu z bankoveho uctu, rataju sa predsa polozky (riadky) z penazneho dennika, alebo sa mylim ?

nic z vymenovaneho, jedine ak raz za rok platba za domenu/hosting
mobil si zacvakam aj z vlastneho (nechcem mat 2 mobily - jeden sukromny a jeden firemny - staci mi jeden, aj tak budu volat skor mne, ja asi minimalne), nech je menej roboty

dakujem za rady, uz viem v akom rozmedzi sa to bude pohybovat
Naposledy upravil retko : 29.08.09 at 11:24
0 0
Načítať ďalšie

Sleduj porady, ktoré by vás mohli zaujímať