Tinika, ja tiež robím popri malých deťoch a poviem Ti, niekedy je to na nervy, keď malému lezú zuby a vrieska celú noc, tak ráno ledva vstanem. A to sa musím učiť s prvákom, obriadiť domácnosť, nakúpiť a niečo aj navariť. Ak sa mi k tomu pridajú takýto nepodarení klienti, tak si častokrát vravím, že to celé zabalím a vykašlem sa na takúto robotu. Väčšinou sa prejavia už po pár mesiacoch spolupráce a potom prehodnocujem naše vzťahy. Tie stresy sú fakt na úkor zdravia a u nás aj rodinnej pohody a ako si písala, oberáš sa o čas so svojimi deťmi. Ja mám oveľa menej práce ako pred deťmi a aj tak mám pocit, že som "v jednom kole". A to som maximálne zredukovala "lakomých " alebo "neúnosne neporiadnych". Takže zváž si všetky pre a proti s takýmito klientmi. Robota bola a bude, ale čas naspäť už nevrátiš. A ak Ti má platiť toľko, čo si písala, myslím, že za takú cenu si nájdeš aj menej časovo a nervovo náročnejších klientov. Veď uvidíš, ako to budeš stíhať pri bábätku. Moje prvé bolo fajn, dalo sa v pohode stíhať všetko aj s rezervou, ale toto druhé je energickejšie a neposednejšie, stále ho musím mať na očiach, takže času je minumum. A na babku sa s opaterou detí nemôžem obrátiť. Ešte nie je na dôchodku.
A Tinika, rozhodne si s nimi dohodni dennú dobu, kedy Ťa môžu otravovať s prácou. Ja mám napr. dohodnuté, že mi vždy musia aspoň 1/2 hodinku dopredu zatelefonovať, ak chcú niečo priniesť alebo vziať a dohodneme sa na určitý čas. A nesmú ma kontaktovať medzi 18,00 a 21,00 keď kúpem a ukladám na spanie deti a potom po 22,00 hod. Vtedy jednoducho vypínam telefón alebo nezdvíham. Koniec koncov, ak je to dôležité pošlú SMS alebo e-mail. Ale väčšinou ten čas rešpektujú a chápu, že mám svoj program. Prajem veľa šťastia na dobrých klientov.