vila Mesačne máme približne: 25 faktúr dodávateľských, 3 odberateľské, 60 pokl. blokov,zaúčtovanie miezd, str. lístkov, 2 cest. príkazy, mesačný plátca DPH.
Okolie Bratislavy.
Záleží na tom, či Vám spracováva aj mzdy, pretože len software na spracovanie miezd je dosť drahý. Je možné, že máte len 25 dodávateľských faktúr, ale keby tie faktúry boli každá iná (napr. dovoz z Číny, druhá dovoz z USA atď., tam je potrebné skúmať každé zdaniteľné plnenie zvlášť + je potrebné prihliadať u niektorých aj na zákony štátov, z ktorých sa tovar dováža. Nie je to jednoduché, vyžaduje si to veľa času, takže dokladov je málo ale veľa času sa obetuje hlavne tomu spracovaniu. Účtovníčka, ktorej platíš by Ti mala vedieť podložiť svoju kalkuláciu. Veď Ti nemôže stanoviť cenu "len tak z brucha". Ďalej je možné, že účtovníctvo Vám spracováva firma, ktorá sa zaoberá daňovým poradenstvom, takže v cene máte zohľadené aj takého služby. Niekedy si klienti myslia, že platia veľa, ale nevidia, koľko je s tým roboty. Ak sa Vám zdá, že platíte veľa, skúste zájsť do niekoľých účtovnícych firiem aj s dokladmi a nechať si vypracovať cenovú ponuku. Je možné, že naozaj platíte veľa. Takto "na diaľku" sa to posúdiť nedá.