Zavrieť

Porady

náhrada za každý km jazdy

Pekný deň,prosil by som o radu...
Som živnostník a pracujem ako taxikár na živnosť s autom nezaradeným v obchodnom majetku.Môj daňovák tvrdí, že nemám nárok na náhradu za odjazdené km t.j. tých 5.50 Sk za 1 km. Mám nárok iba náhradu spotrebovaného PHM, daň za mot.voz.dial.známka.
Podľa Vás je to tak. Už 3 roky mi odrátáva iba palivo a pod. a žiadné SK za opotrebovanie vozidla.Tvrdí že sa to sťahuje iba na zamestnancov s vl.vozidlom na služ.cestách.Ďakujem za radu...
Usporiadat
katkap17 katkap17

katkap17 je offline (nepripojený) katkap17

Ďakujem
0 0
marcik marcik

marcik je offline (nepripojený) marcik

stale v práci
Za nákladné?Tuším že za nákladné vozidlo náhrada nebola možná ina PHM.
0 0
dobsony dobsony

dobsony je offline (nepripojený) dobsony

pracujúca mamička
a teraz od 1.1.2009 náhrad za km je 0,18 eur
0 0
Evanka Evanka

Evanka je offline (nepripojený) Evanka

dobsony Pozri príspevok
a teraz od 1.1.2009 náhrad za km je 0,18 eur
Upresním
Suma základnej náhrady za každý 1 km jazdy pre

a) jednostopové vozidlá a trojkolky je 0,050 eura,
b) osobné cestné motorové vozidlá je 0,183 eura.
0 0
Rozalka Rozalka

Rozalka je offline (nepripojený) Rozalka

Spoluvlastníčka "Prvého nitrianskeho medveďária" ...viac
Citát:
Pôvodca textu príspevku: katkap17
chcem sa spýtať aká je pauš. náhrada za jeden Km na nákl.vozidlo rok 2008?Ďakujem

Evanka Pozri príspevok
6,20 Sk/km
od 1.6.2008 zníženie na 5,50 Sk/km
Evanka, pri nákladných vozidlách sa uznáva len spotreba PHM, žiadne "paušálne náhrady"
0 0
Evanka Evanka

Evanka je offline (nepripojený) Evanka

Rozalka Pozri príspevok
Citát:
Pôvodca textu príspevku: katkap17
chcem sa spýtať aká je pauš. náhrada za jeden Km na nákl.vozidlo rok 2008?Ďakujem



Evanka, pri nákladných vozidlách sa uznáva len spotreba PHM, žiadne "paušálne náhrady"
Jasné, ďakujem Rozalka, nevšimla som si, že sa jednalo o nákladné vozidlá, opravím, aby to nikoho nezmýlilo.