Milí poraďáci, chcela by som sa Vás spýtať na Vaše skúsenosti s mobilným operátorom T Mobil. Moja dcéra s nimi pred 2 rokmi uzavrela zmluvu na používanie internetu. Zmluva sa jej mala skončiť 22.11.2008. Dňa 21.11.2008 sme boli u nás v pobočke T Mobile, že nechceme ďalej využívať ich služby a chceme s nimi ukončiť zmluvu. Slečna nám tam povedala, že fakturačné obdobie musíme aj tak zaplatiť až do konca aj keď už nebudeme používať ich internet t.j. od 8.11.2008 do 7.12.2008. Tak nám prišla fa, ktorú sme zaplatili. Podotýkam, že sme ich internetové služby od toho 21.11.2008 ani nepoužívali. Ale problém je v tom, že tento týždeň sme dostali daľšiu fa na tú istú sumu ako sme aj platievali a to za obdobie od 8.12.2008 do 7.1.2009 čo ma veľmi nahnevalo. Keď som k nim volala tak mi povedali, že to je vraj za mesačnú výpovednú dobu, čo ma veľmi nahnevalo, veď kto má teraz navyše viac ako 700,- SK len tak do vetra, pritom sme o tomto ani nevedeli a preto sme sa snažili vybaviť to ukončenie ešte v termíne aby sme nemali zbytočné poplatky. Operátor mi ešte povedal, že keby sme to chceli bez tej výpovednej doby tak zaplatíme poplatok 599,- Sk za zrušenie zmluvy - no ja som bola VEĽMI sklamaná, že pri ich veľkých reklamách o kvalitných službách takto oberajú ľudí o peniaze. Mal z Vás niekto podobné skúsenosti?